Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Chantalleke schreef:Over die film ploeg met Fajah! Dat is geloof ik voor een nieuw televisie programma. Ze vroeg of Roy van der Hoeven mee wilde werken. En vandaar dat ze aan het filmen waren. maar kan je vertellen dat zo'n camera wel zeer doet
)
Maar ze is vast heel aardig.

. Hij had er idd altijd ZO ontzettend veel lol in! Echt geweldig om te zien! Maar het is absoluut de juiste beslissing voor je paard; wat een luizeleventje krijgt hij
.
???
. We hebben onlangs nog gesproken elkaar voor de wedstrijd te bellen zodat we niet steeds dezelfde kleding dragen! Ik zal jullie missen! Ik kom gauw eens bij je langs zoals we al een keer hadden afgesproken. Hou je taai meid! En heel veel sterkte. Glimworm schreef:Wie was de officieele fotograaf? Of waren het er meerdere?
CounTree schreef:
Chantalleke schreef:Over die film ploeg met Fajah! Dat is geloof ik voor een nieuw televisie programma. Ze vroeg of Roy van der Hoeven mee wilde werken. En vandaar dat ze aan het filmen waren. maar kan je vertellen dat zo'n camera wel zeer doet
Toekie schreef:Chantalleke schreef:Over die film ploeg met Fajah! Dat is geloof ik voor een nieuw televisie programma. Ze vroeg of Roy van der Hoeven mee wilde werken. En vandaar dat ze aan het filmen waren. maar kan je vertellen dat zo'n camera wel zeer doet
Fajah Lourens? (net ff gegoogled)
Ik herkende het gezicht vaag, van gtst (wat ik 5 x per jaar kijk), maar ik wist op dat moment niet wie ze was. Ik dacht toen eigenlijk; wat is dat nou voor overdreven tutje?...![]()
Maar ze is vast heel aardig.
. weet nog niet wanneer en waar het uitgezonden gaat worden.
woldhoeve schreef:De Nk staat een week later dan dit jaar gepland.
Dus volgens mij begint het dan op 29 september.
Magic1 schreef:Het Nk is volgend jaar van 25 t/m 30 september
! het is in ieder geval een week later dan normaal 
jeddah schreef:@Francis kan heel goed zijn dat het Paint EK op een andere datum komt, daar is "men" ook mee bezig, dat zou dan vroeger worden.
Magic1 schreef:Het NK is al 6 jaar lang het laatste weekend van september + de dagen ervoor.