Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ilva schreef:Leuke foto's pannenkoek. Vooral die foto's van dat bonte paardje met dat meisje met die blauwe blouse (Lees: Smeerpoetie). Heb je gefotoshopt? Want in het echt keek ze veel meer gespannen![]()
![]()
Ilva schreef:Vooral die foto's van dat bonte paardje met dat meisje met die blauwe blouse (Lees: Smeerpoetie). Heb je gefotoshopt? Want in het echt keek ze veel meer gespannen![]()
![]()
ewoud schreef:beste cheveyo de gouden eikel award vind ik nogal beledigend zeker van iemand die ik nog nooit iets misdaan heb
ewoud schreef:leuke wedsrijd ook trouwens ik heb er wel iets aan gehad
alleen jammer dat iemand het blijkbaar nodig vond om mij op dit forum even af te zeiken
bij navraag bleek het hier te gaan om een aartslelijke neanderthalervrouw
die op een overjarig kinderpony blijkt te rijden en er nog een wegooi arabier op na blijkt te houden die zij zelf niet durft te starten
zo iemand durft blijkbaar over mij te zeggen dat ik niet kan rijden
dit vind ik nu triest
ewoud schreef:beste iski
ik zie dat jij jouw woorden met veel zorgvuldigheid kiest ik zou zelfs durfen te beweren met wijsheid
maar of je een paard nu met een wedstrijd een plezier kan doen dat betwijfel ik
gelukkig vergeven paarden sneller dan mensen
vanmorgen hoorde ik hem zeggen dat hij mij weer lief vond (althans ik dacht het te horen) of hoopte...............

Pannenkoek schreef:Ilva schreef:Vooral die foto's van dat bonte paardje met dat meisje met die blauwe blouse (Lees: Smeerpoetie). Heb je gefotoshopt? Want in het echt keek ze veel meer gespannen![]()
![]()
Net alle foto's van haar in het groot bekeken, alleen bij het hek was de spanning op haar gezicht af te lezen maar daarna alleen maar foto's met een big smile (Photoshop was dus niet nodig.....een leuke wedstrijd doet wonderen)
Pannenkoek
ewoud schreef:ja ik heb hem nl vanmorgen zijn brokken gebracht en daar genoot hij van
doet ie altijd trouwens
Erg gave foto van Anya en een klein meisje op een heeeeeeeeel groot paard