Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LadyLuna schreef:Volgens mij is het echt niks als je daar bent lijkt mij, je zit op de tv te zien er super ver vandaan?!
Ramiro schreef:Ik ben net terug en ik wou even iedereen laten weten dat het echt geweldig was. Het had alleen nog leuker kunnen zijn als een Nederlander gewonnen had, maar ja. Foto's volgen nog, ik heb er genoeg (91) om uit te kiezen
jesse_rulez schreef:Jaaaaaaaaaaah, ik heb ook nog kaarten kunnen regelen voor de Kur op Muziek!!! Ik ben gewoon naar Aken gereden en heb nu dus 3 kaarten voor de normale prijs nog wel (€14,-)!!!
milou123 schreef:Ramiro schreef:Ik ben net terug en ik wou even iedereen laten weten dat het echt geweldig was. Het had alleen nog leuker kunnen zijn als een Nederlander gewonnen had, maar ja. Foto's volgen nog, ik heb er genoeg (91) om uit te kiezen
ach morgen gaan we gewoon voor 3x winstgoud, zilver EN brons
![]()
edit: en de duitsers laten zien dat we het WEL kunnenhun zeggen namelijk van niet..
Ramiro schreef:Zo geweldig als ik het gister vond, was ik wel toch teleurgesteld over het onsportieve gedrag van sommige Duitsers om me heen. Ik kon sowieso de jury echt niet volgen met sommige cijfers die ze gaven. Maar ja ik blijf hopen dat het ook een keertje georganiseerd wordt in Nederland