. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.

Easterlover schreef:Bij de pony's zit de kür al vol..
Ik had me ook opgegeven, maar ik kreeg vorige
week een mailtje dat ik niet meer mee kon doen omdat het al heel vol zat..is wel netjes dat ze het even laten weten..nu heb ik me al voor een andere wedstrijd opgegeven.
Ik denk dat als je geen mail hebt gekregen, het dus
wel gewoon doorgaat
_Linnie_ schreef:Ben eigenlijk nu pas beetje mee gaan lezen.. Maar iemand enig idee of je je nog kan opgeven (Paarden M1) en of t nog mogelijk is stalling en slaapplaats in de buurt te regelen? Of ben ik dan echt te laat?

Barbara_m schreef:Oke ik heb Henk v.d. Wal gemaild en ik sta gewoon op de lijst voor de Z kur.
Ik ga vandaag mn kur opnemen, en ik breng zo snel mogelijk naar Anouk en Olaf. Zij moeten er iets moois van maken (gaat ze ongetwijfeld lukken).
) Barbara_m schreef:Waarom ga je niet Sall?

Sall schreef:Barbara_m schreef:Waarom ga je niet Sall?
Kan het allemaal niet bolwerken, vooral dat qua organisatie van het thuisfront.
De kinderen zitten dan nog op school en vriend kan geen vrij krijgen.
Ga op jacht naar een ander meerdaags concours die misschien wat meer rond het weekend ligt.
Veel plezier en succes allemaal in Almeloooo
eerst dachten we dat we niet konden maar nu achteraf blijkt dat we wel kunnen ik moet me nog inschrijven, maar dat ga ik morgen meteen doen ik start in het z2
). Barbara_m schreef:Ik ben benieuwd of ik nog kan starten bij de kur. Heb mn coupons al een tijdje geleden weggedaan, maar op de site stond dat er al een wachtlijst staat van 10 ruiters / amazones. En ik wil écht de kur rijden. Sjaantje, zou jij niet even voor mij kunnen informeren.