Nog wat foto's

[ [url=m/UpzEl7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze vond ik suuupergaaf, helemaal mijn ding
[ [url=m/9Kw1K8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze ook superleuk
[ [url=m/Yo8xiX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi kleurtje
[ [url=m/ovmHi9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie appy, alleen jammer dat ze nooit zoveel staart of manen hebben. Wel schitterend beest
[ [url=m/fFEkVF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze verscheen zomaar ineens tegen een uurtje of 12, snap niet dat ze die zomaar los laten staan, stond ook niemand bij
[ [url=m/rCjXxE.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan de man waar ik m'n hart aan ben verloren. Liefkozend Pablo genoemd, maar geen idee van echte naam. 9 jarige ruin uit spanje was alles wat ik uit de verkoper kreeg. Fransman geloof ik. Hij had wel een papier maar die was bij zn vader... ergens...
Ontzettend lief dier, maar onder de littekens.
[ [url=m/c9oGzN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Witte ringen rond z'n koten, was van kluisters of kettingen. Overal op z'n lijf oude littekens, letterlijk over z'n hele lijf. Neus was ook vervormd door ketting of streng kaptoom gebruik oid. Hij stond ook heel vaak stereotyp gedrag te vertonen en te "dansen" op de plek.
[ [url=m/hkPVrv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar zoooo lief. Wat angstig als je hem benaderde, maar als je even wat aandacht aan hem schonk smolt ie zowat. Mocht overal aankomen. Ook zonder problemen in z'n mond kijken. Hij had namelijk ook flink veel grijze haren op z'n hoofd dus ik geloofde de 9 jaar niet zo, maar z'n gebit was inderdaad niet zo oud. Iig (voor zover ik dat kan inschatten

) onder de 15.
Stond mooi op de benen en heel netjes gebouwd. Had het er echt wel moeilijk mee dat hij niet mee kon. Ben er ook heeeeel lang bij blijven hangen totdat ik hoorde dat ie naar frankrijk verkocht was. Ik hoop dat ie fijn terecht komt.