Luna2006 schreef:Iemand meer info over deze pony? Lijkt enorm op een pony die ik gehad had!
[ [url=m/mEw59Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tippicol coullor (als k t goed schijf)
3 jarige merrie
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Christiene schreef:Leuk dat er mensen mooie dieren hebben gekocht. Big altijd dit soort topics.
Ik keek eens naar paard zoekt baas. Professionele manier van filmen nee meer hobby filmpje van eten bij de mc , beetje lol hebben over de markt lopen. Maar dat hoort vast bij YouTube/vloggen?
Je kan er veel over zeggen maar ze kiezen nu wel een goede pony uit. Die hoef is nooit goed gekapt.
En ze praat wel al in betere termen dan twee jaar terug. Quarantaine box mis ik nog wel. Maar beestje heeft goede plek. Krijgt hulp van een smid , veearts en tandarts.
Heb ze nooit zo erg gezien kwa bokvoet
Pepperrr schreef:Quarantaine hebben ze wel, maar wordt idd weinig over gesproken... Alle dieren die daar binnen komen gaan eerst een aantal weken in quarantaine
Ik ben ook niet bepaald fan van ze, maar het is wel fijn dat er mensen zijn die dat soort verwaarloosde/mishandele dieren een 5* plekje kunnen bieden!
Pepperrr schreef:Christiene schreef:Leuk dat er mensen mooie dieren hebben gekocht. Big altijd dit soort topics.
Ik keek eens naar paard zoekt baas. Professionele manier van filmen nee meer hobby filmpje van eten bij de mc , beetje lol hebben over de markt lopen. Maar dat hoort vast bij YouTube/vloggen?
Je kan er veel over zeggen maar ze kiezen nu wel een goede pony uit. Die hoef is nooit goed gekapt.
En ze praat wel al in betere termen dan twee jaar terug. Quarantaine box mis ik nog wel. Maar beestje heeft goede plek. Krijgt hulp van een smid , veearts en tandarts.
Heb ze nooit zo erg gezien kwa bokvoet
Quarantaine hebben ze wel, maar wordt idd weinig over gesproken... Alle dieren die daar binnen komen gaan eerst een aantal weken in quarantaine
Ik ben ook niet bepaald fan van ze, maar het is wel fijn dat er mensen zijn die dat soort verwaarloosde/mishandele dieren een 5* plekje kunnen bieden!
Djoena schreef:Misschien een idee om een eigen topic aan te maken voor de mensen die willen discussiëren over PZB. Hier hoort het in ieder geval niet thuis.
Edit: hoppa....
[TAO] Paard zoekt baas opvang.
Kan mooi daar denk ik zo
Romy1234 schreef:Luna2006 schreef:Iemand misschien dit pony'tje gezien? 18 jarig ruintje van +- 80cm
[ [url=m/IO1fh0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oq2NIn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is dit hem niet?
Vond het een erg leuk dier maar heb voor de rest niet geïnformeerd.