Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Froukje schreef:Dat mensen zo graag voor de shetlanders gaan. Ben ik de enige die liever een grote heeft dan?
kim_1990 schreef:Deze ruin is 13 jaar, beleerd onder het zadel en braaf met kindjes...€1850 euro werd er voor gevraagt...
Heb zelf geinformeerd naar deze...had echt goede tanden en mooie benen...was echt een super vriendelijk en rustig dier
[ [url=m/IsYMzJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EAXIvP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GqvOVZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
zorro schreef:Die heb ik ook gezien paard2013. Toen had ik mijn aanwinst al. Het was een leukerd, al vond ik die koten zo week. Leek een beetje griezelig. Maar het was een knapperd!
Afstamming van mijne is Epke x Uldrik.
Ik krijg allemaal pb's van mensen die willen weten wat ik betaald heb. Dat hou ik graag voor mezelf.
terpentijn schreef:Hoezo, veel geld? Kijk voor die Zorse vind ik dat ook idioot. Dat is iets voor in een circus, bij wijze, niet voor in iemands achtertuin. Het is toch een beetje wat de gek ervoor geeft. Maar voor een goed beleerd, gezond multi-functoineel rijpaard van tussen de 10-15 jaar mag wel wat gevraagd worden, dan vind ik een bedrag tussen de 1500-3500 (op een markt dan he?) echt niet duur. Aan de andere kant: waarom staan ze er mee op de markt, met zo'n goed paard? In particuliere verkoop krijg je er vrijwel altijd méér voor. Het doet vermoeden dat er dan toch enige gezondheids- of karakter-issues aan vasthangen, hoewel dat niet het geval hoeft te zij (soms is het gewoonweg ruimtegebrek vanwege nieuwe aanwas o.i.d.).Niet ieder paard dat op de Z.-markt staat is natuurlijk verknipt, wrak of niet te slijten.
Samiyah schreef:Leuke foto's allemaalik ben ook nog heengeweest, ik ging vooral voor de warenmarkt. Het was idd enorm groot zeg, groter dan ik had verwacht. Vond het helaas echt veel te druk om relaxed te kunnen struinen.. wel nog een lekker stuk zuidlaarderbol gescoord
Ook nog even op de paardenmarkt geweest, daar was het qua drukte een stuk beter gelukkig. Gefeliciteerd iedereen met de nieuwe aanwinsten! Zitten leuke paardjes tussen.
Kim_W schreef:Heeft iemand iets over prijzen gehoord? Ben benieuwd wat nou een beetje de prijzen zijn op de markt..
Murosch schreef:Staat er een mooi paard.. nergens eigenaar te zien. Zo verkoop je wel wat..
[ [url=m/T9740Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/djAXJ5.jpg]Afbeelding[/url] ]