Paard en levendag 2016!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:01

desireeee_x schreef:
Wij hebben ook een super dag gehad. Wat me wel erg tegen viel was hoe vervelend Starwin was...
Hij bokte telkens het veld over, doet die anders nooit.

De mijne trok ook al een paar jolige boksalvo's over het grote grasveld. Denk dat het een beetje teveel vrijheid was haha.

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:08

Zo ik heb even 10 pagina's teruggelezen hoor hahaha :')

Gelukkig dat het paard dat uit de trailer gesprongen was het redelijk oké maakt! Heb het niet gezien maar gehoord van vriendinnen, klonk vreselijk eng..

Ik kijk nu al uit naar volgend jaar! Wat een top dag was dit. Super georganiseerd op wat gedoe met de stallen na, maar de clinics waren allemaal hartstikke leuk en alles was duidelijk aangegeven. Ik ben er uiteindelijk van 8 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds geweest omdat we niet eerder opgehaald konden worden :+ Meegedaan aan de schriktraining, zat daar volgens mij met Spianne samen! Daarna crossen en ik kon me 's ochtends nog inschrijven voor een springlesje dus dat hebben we ook gedaan. Ik ben echt bizar trots op Bobbi, ze heeft alles boven verwachtingen goed gedaan.

Afbeelding
Afbeelding

PaysBas

Re: Paard en levendag 2016!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:12

Heb je live zien springen. Mijn vriend reed met zijn Welsh na jullie door de waterbak hindernis.
Zag ook een Fries die liever geen natte voeten wilde hebben ;)
Jouw paardje sprong alles zag ik vanaf mijn paard, super hoor!

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:14

Oh wat leuk! Dat zag ik volgens mij ook hahaha. Ja die van mij springt écht alles, is ook niet altijd even fijn want soms springt ze echt als een idioot, maar thanks :D

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:19

Je sprong naast de Fries die stil stond bij de waterbak voor de boomstronk om de Fries te overtuigen ook te volgen. Maar de Fries stond bevroren zelfs met de hulp van Guido, jullie instructeur was het nihil dat de Fries t water in ging ;)
Ben je ook nog over de brug heen en onder door gegaan?

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:22

Haha onze paarden gingen wel maar die fries echt niet.. We zijn wel op de brug geweest voor de op/afsprongen en piano maar niet helemaal erover of eronder door helaaaas! :o

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:24

Ja klopt wij zaten samen bij de obstakeltraining geloof ik, leuk! Je bent best hoog gegaan met de springles zo te zien, ik zag veel groepjes een stuk lager blijven. Dat leek me dan wel weer leuk om met m'n haflinger te doen volgend jaar want ik ben niet zo'n held met springen hahah :')

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:26

Ah grappig dat we elkaar zo treffen dan! Leuk paardje is je shet hoor haha, Bobbi vond m ook wel interessant. Die wilde de hele tijd snuffelen. Er waren ook veel groepjes die lager sprongen, dus dan kan je daar inderdaad wel aan mee doen. Het was fijne begeleiding vond ik :)

We zijn inderdaad niet helemaal onder/over de brug doorgeweest helaas!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:28

xsensibel schreef:
Haha onze paarden gingen wel maar die fries echt niet.. We zijn wel op de brug geweest voor de op/afsprongen en piano maar niet helemaal erover of eronder door helaaaas! :o

Dan heb je mij ook vast gezien ;)
Zwart paard met fel blauw dekje, ik oranje polo met bodyprotector met een woeste blonde paardenstaart.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 01:28

Heey Paysbas :D Lekker druk dagje had je he, haha, heb je wel 10x voorbij zien vliegen :P:P

Ik wou eerst afzeggen omdat mijn hondje vrijdag niet goed uit de narcose was gekomen en nog niet eens kon lopen, maar toen het sochtends wel een stuk beter ging, hondenbuggy gekocht en alsnog gegaan, hondenkind hele dag in de buggy ;-) Ging prima gelukkig en hij was er wel flink van opgeknapt, is nu weer de oude.

Ik deed mee met pony met de marathon les samen met een stalgenootje.
Pony was in het begin een beetje heet haha, maar deed het uitmuntend! Hij is net 4 geworden dus was echt hele fijne ervaring zo :D

Afbeelding

Ook gewogen, hij was 10 kg zwaarder dan ik dacht haha, grasjes :+
Afbeelding

stalletje was ook perfect geregeld.

Wel erg schrikken van het paard wat uit de trailer klom. Blij om te horen dat hij het naar omstandigheden goed maakt. Ik hoop dat hij snel weer de oude is.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 06:52

Wij hebben heel erg gelachen om jou pony Toydoll! Je stond een paar stallen naast ons!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 07:27

@Toydoll; klopt idd dat wij elkaar met grote regelmaat hebben gezien :D

Flink diep was die waterbak hindernis. Had niet gedacht dat jullie daar ook nog door heen zouden gaan.
Welke tips had Wito voor jullie?
Vond het zelf best verwarrend wie de menles zou geven eerst Wito toen Bram Chardon en uiteindelijk werd Wito toch last minute weer opgeroepen om de les te geven.
Fijn dat je mini lassie hondje weer aan de betere hand is.

@Buxy: m'n paard stond ook in die stallen rij maar dan aan het einde richting de omheinde longeerton. Vond de stallen lekker ruim.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 07:39

Klopt waren mooi lichte en ruime stallen! Stond jij in de laatste stal?

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:00

Buxy schreef:
Klopt waren mooi lichte en ruime stallen! Stond jij in de laatste stal?

Yep nr. 68 de laatste dus op de hoek.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 08:32

Haha grappig dan ben ik heeel vaak langs jou heen gelopen!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:33

Buxy schreef:
Haha grappig dan ben ik heeel vaak langs jou heen gelopen!

Dat geloof ik zo! Heb jou en jouw paard alleen niet herkend sorry! Heb nog wel naar de stallen naast m'n paard gekeken maar herkende daaruit geen bokker....

Be free fotografie op Facebook eenvoudig te vinden. Zij heeft leuke sfeer foto's gemaakt. Zowel m'n vriend als ik staan erop met onze merries.

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:00

Toydoll wat grappig ik heb jullie gezien.!!! *D ik zei nog "wat een leukerd" toen liep je bij de concoursstallen langs.

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:04

Vind het zo balen dat er super veel fotografen rondliepen en ik er maar twee kan terugvinden. (Mag niet klagen hoor, heb er al een aantal hele mooie binnen, maar toch!)

celine14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:06

Toydoll ik heb jullie gezien bij het wegen!

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:08

Kyrseltje schreef:
Vind het zo balen dat er super veel fotografen rondliepen en ik er maar twee kan terugvinden. (Mag niet klagen hoor, heb er al een aantal hele mooie binnen, maar toch!)

waar kan ik die 2 vinden??

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:09

Vind ik ook jammer! Bij de schriktraining om 9 uur was er ook een fotografe, ben voor haar nog een keer door de waterbak gelopen met m'n pony omdat ze dat vroeg en die foto zou ik wel graag willen zien haha :) Weet iemand misschien wie dat geweest is?

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:11

Ik heb ook veel fotografen gezien maar nog geen enkele foto :( Hopelijk komt het nog.
kr-fotografie
be free fotografie

Op fb gevonden maar nog geen foto van ons helaas.

_Lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:22

Ook weer een leuke dag gehad en ook ik ben op zoek naar foto's :D

Iemand ons vastgelegd? Valkkleurige merrie, om 13.00 bij de schriktraining en 14.00 bij springles.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:29

Caroline52 schreef:
Ik heb fresie nog gezien leuk beestje!
De markt was in beetje jn een hoekje gepropt naast de show bak maar echt heel klein...
Ik heb het voor elkaar ik ben gevallen bij de endurance _O- hij bokte een paar keet wat wel uit te zitten was maar vervolgens bokte hij terwijl hij draaide dus ik werd gelanceerd een er was een zadel meer om in te ploffen dus ik tijdens die sprong grijpen naar mijn zadel en dat lukte net niet en ik voelde mij echt zo heel langzaam over het punt vliegen dat ik niet meer terug kon.. Ehh oeps :evaw: ik heb verder niets en paard ook niet gelukkig :)

Iemand mij nog gezien? (Deze foto is op paard en leven gemaakt door een prof <3 )
[ [url=m/qs9ZqT.png]Afbeelding[/url] ]

Ik sta trouwens ook op de site van knhs
[ [url=m/3q3EBp.png]Afbeelding[/url] ]

Ja, ik heb je 's morgens gezien bij de obstakeltraining. Ik had je nog willen zeggen dat je een ontzettend mooi paard hebt. Ik stond te kijken langs de kant, hij deed alles ontzettend braaf.

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:37

Niene87 schreef:
Ik heb ook veel fotografen gezien maar nog geen enkele foto :( Hopelijk komt het nog.
kr-fotografie
be free fotografie

Op fb gevonden maar nog geen foto van ons helaas.

Ja die had ik ook al inderdaad! Maar verder.. Meisje wie met mij mee was heeft ook wat foto's gemaakt van het crossen, maar die staan nog nergens online. Is IV-fotografie. Zal wel even vragen of zij ze online gaat zetten.