Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Letsdunit schreef:Ik heb nog wel een wildkleurtje op de foto, diertje kon wel wat vetjes gebruiken
[ [url=m/YwMIZq.jpg]Afbeelding[/url] ]
PrinceAmos schreef:Harpoon schreef:Nee haha. Met Paardentaxi Dijkema!
Dan stond ie idd met die van ons op de trailer, lief!
Over die PRE, morgen ga ik naar stal. Ben benieuwd of ie naar Buitengewoon komt.
Murosch schreef:Er stond ook een groepje shetten in zo'n bouwhek-stal waar er 2 hele kleine veulens van waren. Ik had mijn vraagtekens of het geen dwergjes waren. De verkoper vroeg 1250 euro voor zo'n veulen, echt idioot veel.
jecco_ellen schreef:Ik zag deze voorbij komen
[ Afbeelding ]
was de pony van een vriendin van mij. Is blijkbaar verkocht door diegene die haar van haar had verkocht en hier terecht gekomen.
Weet iemand of ze is verkocht, of toevallig bij een bokker terecht gekomen? Beestje heeft goed papieren
Rocamor schreef:Wat kunnen sommige paardenmensen zich toch onwijs hufterig gedragen. Werkelijk waar.
We liepen gisteren over de paardenmarkt en er komt een vrij forse dame aan die een shetje ofzo achter zich aan heeft. Met een grote smoel van heb ik jou daar, duwt ze een jongetje aan de kant. Opflikkeren. Kind was zich van geen kwaad bewust. Wat is er mis met: Mag ik er even langs?
Iemand trouwens enig idee van dat ponietje dat ik in mijn vorige post postte?
Welshponyfan schreef:Rocamor schreef:Wat kunnen sommige paardenmensen zich toch onwijs hufterig gedragen. Werkelijk waar.
We liepen gisteren over de paardenmarkt en er komt een vrij forse dame aan die een shetje ofzo achter zich aan heeft. Met een grote smoel van heb ik jou daar, duwt ze een jongetje aan de kant. Opflikkeren. Kind was zich van geen kwaad bewust. Wat is er mis met: Mag ik er even langs?
Iemand trouwens enig idee van dat ponietje dat ik in mijn vorige post postte?
Klopt. En liegen! We keken bij een B pony, was super braaf volgens de verkoper, en al héél lang van zijn dochters geweest. Toen ik vroeg aan hem hoe de pony heette antwoordde hij: Euhh, uhmm.. moet ik even in het paspoort kijken..Ik hoop toch op z'n minst dat als je de pony al heel lang hebt voor je dochters je minimaal wel weet hoe het dier heet
![]()
Later kwamen we er ook achter dat het dier was verdoofd.