Ach.... jeetje..... Wat een nachtmerrie... zo heb je alles, sta je midden in het leven, zo sta je alleen en heb je niets.. Heel veel sterkte...
Marloes__
Geplaatst: 05-03-15 19:59
Jemig... Kippenvel bij jouw verhaal... Heel erg veel sterkte!
Palmera
Geplaatst: 05-03-15 20:00
Ik heb lang nagedacht of ik wel of geen reactie zou plaatsen. En zo ja, wat zou ik dan zeggen. Er valt namelijk helemaal niets te zeggen. Als een mens van dolgelukkig en verliefd ineens alles kwijt is, helpen goed bedoelde woorden niet meer. Dan helpt niets meer. Er is niets om de pijn te verzachten, en er blijft hoop dat het allemaal een flauwe grap of een boze droom is. Huilen en schreeuwen helpt maar tijdelijk, dan is er weer het gat van de wanhoop en het verdriet.
Ts, dit gaat heel veel tijd kosten. Maar het gaat lukken. Er komt een dag van een eerste voorzichtige glimlach bij een herinnering, er komt een dag dat je uit jezelf een anekdote over hem vertelt zonder in tranen uit te barsten en er komt een dag dat je weer plezier kunt hebben. Hoe onwaarschijnlijk dat nu ook lijkt. Neem rust en alle tijd. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Zinzi_jewel
Geplaatst: 05-03-15 20:02
Wat vreselijk ... Heb d'r geen woorden voor eigenlijk ... Heel veel sterkte met dit zware verlies