Mede met dank aan dit topic ben ik de aanschaf van een draver aan het overwegen, mag ik de rekening doorsturen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rofah schreef:Leuk weer die ontwikkeling!
Mede met dank aan dit topic ben ik de aanschaf van een draver aan het overwegen, mag ik de rekening doorsturen?
Past goed bij je dame! Wat ziet ze er trouwens blakend uit!
. Dat er gewoon mensen zijn die nu overwegen een draver te kopen! Rijpaard of koerspaard Rofah ?

. Ik twijfel zelf over haar hakken, andere mensen voelen niet echt verschil maar het kost mij in verhouding veel minder als ze OCD heeft om het er nu uit te laten halen, dan wanneer ik zou wachten tot het schade heeft aangericht. Dus maak ik liever nu een foto, dan dat ik over 3 jaar denk: Had ik maar.....
Leuk dat ze zo goed gaat. Die kopzwaai als ze stil moet staan is wel weer typisch hoor
Je bent overigens niet de enige die het stilstaan oefent
Heb ook nog ergens een filmpje van Appie als bijna tweejarige. Die moest braaf blijven staan als hij in draf ingehaald werd door een ander. ruitje schreef:Overigens is dat wel een probleem in onze sport,er komen haast geen nieuwe mensen bij, want hoe kom je er nou bij om een koersdraver te kopen
. Ook daarin moet ik zeggen dat ik zo 2 trainers kan opnoemen die vaak met een staart vast rijden( misschien een keer iets heel erg naars meegemaakt? ) en daar weer veel trainers tegenover kan zetten die het niet doen. Ik moest in de afgelopen koersdagen hard zoeken naar een met een staartvast, daaropafgaand kom ik bijna op een getal van 1 op de 100 paarden denk ik die dat heeft.

dit was een jong beestje die ook nog met een trainingssulky gereden werd dus denk dat het inderdaad voor het bokken was! Zag van de week dezelfde man langskomen en bij dat paard had hij de staart gewoon loshangen! Bedankt voor de uitleg
, ik wacht nog op het buitenbakverbod van mijn vader
) . Maar voor de kar is het echt heel erg goed verlopen ja!
. Maar in dezelfde seconde dat ze stilstond besloot ze er zelf toch maar doorheen te lopen.
.
( op 1 maart is het de tiende koers en hij heeft startnummer 4, is degene die vooraan loopt met zijn oren naar voren
)
. Niet een klein vreugdebokje, nee 'zichzelf uitspannen' zoals we dat noemen
. Echt zoals ze hier op de losgooifilmpjes ook wel eens tekeer is gegaan...En dan niet stoppen, nee rodeo.
) waarnaar ik haar maar de slootkant in heb getrokken( voorzover ik nog precies kan beschrijven wat ik dacht hoor, want het duurde misschien 1 minuut en je bent vooral aan het oplossen op dat moment) . Uiteindelijk stopte ze net voor de sloot, maar door het zetje van de kar eindigde ze half in de sloot
.
.
.
.
) toen ik nog wel op de kar zat en ze dit deed en dat boeide haar gewoon geen flikker.