secricible schreef:Pff, air. Als ik een dierenarts was zou ik je niet graag als klant hebben. Beetje vertrouwen in een dierenarts.
Ja, je kan alles uit de kast trekken. Fysio, chiropractor, thermotesten, mri, ct scan. Maar op een gegeven moment kun je ook gewoon zeggen "we gaan proberen en kijken wat dat doet", als de belangrijkste dingen uitgesloten zijn. Ik mag aannemen dat als de arts zegt dat er geen sprake is van pijn hij dat ook heeft uitgesloten. Dan kunnen we allemaal vraagtekens gaan zetten bij die arts, maar als ts vertrouwen heeft in de arts, wie zijn wij dan?
Laten we even realistisch zijn zeg... Ja, soms zal die arts een fout maken, maar dat praat het niet goed om ieder paard met een AANWIJSBARE reden voor een gedragsprobleem helemaal binnenstebuiten te keren. Daar heeft niets te maken hebben met "over hebben voor je paard", want het paard wordt er niet beter van. Al had ik miljoenen, dan zou ik dat nog niet doen, tenzij een professional het probleem ook niet opgelost krijgt.
Het kind een aantal paginas terug dat gevallen was met pijn in een been haal je ook niet gelijk door de mallemolen. Je sluit de ergste dingen uit en daarna moet je ze gewoon in actie brengen. Ls je merkt dat dat niets verbeterd, dan ga je uitzonderlijke dingen uitzoeken.
Op een geven moment is heel wat anders dan direct, na een paar weekjes longeren.
Mijn verzorgpaard mankeerde volgend de DA ook niets, er was tenslotte niks uit foto's ed. gekomen, dus er kon toch niks zijn?
Gelukkig voelde het voor de eigenaaresse nog niet goed en is ze verder gaan kijken.
Maar zo te lezen zijn er dus zat mensen die dat niet willen doen.
Op het moment dat je niet weet wat je kind heeft ga je hem toch ook niet door laten lopen met veel pijn?