Het pest-kind is terug!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rosalyvdb

Re: Het pest-kind is terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-12 18:47

Om eerlijk te zijn vind ik dit erg apart.
Dit was echt een tijd met allerlei negatieve gebeurtenissen, en ik hou iedereen graag op de hoogte, maar om nou 24 uur hier aanwezig te zijn..
Ik ga denk ik toch vragen of er een mod is die dit topic binnenkort weer op slot wil gooien, want volgens mij was de moderatoropmerking duidelijk genoeg.
Frederique, volgens mij heb ik wel een paar updates geplaatst nadat er aan mijn verhaal werd getwijfeld, maar ik zal voor de belangstellenden nog even een update plaatsen en van mij mag het topic dan dicht.
Ik beantwoord de vragen wel weer via pb als het moet.

Het is duidelijk waarom het kind onze pony heeft ontvoerd, zij heeft dit gedaan omdat ze blijkbaar zo geïnteresseerd was in het dier, en er een keer op wilde rijden.
In overleg zijn ze nu wel permanent verbannen van het manegeterrein, dit keer hopelijk wel voorgoed.
Ik heb wel aangegeven dat ik niet meer van alles op de hoogte wil worden gehouden.
Ik ben er weg, ik wilde alleen weten wat de aanleiding was van dit hele, dat weet ik nu, en verder is het niet meer mijn probleem.

Zou een mod dit topic misschien weer op slot willen gooien? Het verhaal is nu afgerond, en vragen zijn welkom die beantwoord ik via mijn pb.

Bedankt.

PS; Ik heb in een eerdere reactie voorbij zien komen dat het toch zo vreemd is dat ik na kinderbedtijd niet meer reageer.
Hier heb ik een reden voor, dat is namelijk dat ik mijn dochter naar bed breng, en dan even niet meer op internet ga.
Dit omdat ik ook nog wat tijd met mijn man wil doorbrengen.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 18:51

En bedankt............ mensen die zo graag aan het verhaal v/d TS willen twijfelen, of 'speculeren', .... Frederique.

@ TS: wat fijn dat het kind (+ ouders) nu dan hopelijk echt permanent 'geband' is van de stal. Kan me voorstellen dat je er nu klaar mee bent en niet meer van al het gedoe op de hoogte wil worden gehouden.

Nogmaals heel veel plezier op jullie nieuwe stekkie, en dat deze maar 200% vrij mag zijn van pestkindjes, pennykindjes en wat dies meer zij!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 18:52

Mensen zijn gewoon een beetje levenloos bezig door voor Sherlock te gaan spelen hier.

Fijn dat je er nu gewoon vanaf bent, hoop dat het meisje zich een beetje koest houd als ze ergens anders gaat rijden!

rosalyvdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-12 18:55

JoyCiej007 schreef:
En bedankt............ mensen die zo graag aan het verhaal v/d TS willen twijfelen, of 'speculeren', .... Frederique.

@ TS: wat fijn dat het kind (+ ouders) nu dan hopelijk echt permanent 'geband' is van de stal. Kan me voorstellen dat je er nu klaar mee bent en niet meer van al het gedoe op de hoogte wil worden gehouden.

Nogmaals heel veel plezier op jullie nieuwe stekkie, en dat deze maar 200% vrij mag zijn van pestkindjes, pennykindjes en wat dies meer zij!

Dankjewel. Ik hoop ook dat ik er nu vanaf ben.
Vind het inderdaad wat apart dat Frederique de modopmerking blijkbaar over het hoofd heeft gezien.
Volgens mij staat het toch echt in een andere kleur zodat mensen zien dat het een opmerking van een mod is geweest, niet? :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 18:59

Heel fijn om te horen dat het nu echt opgelost is, en dat het afgesloten kan worden. Telkens zorgen moeten maken of er misschien wat gebeurd is lijkt me zo vreselijk... Veel plezier toegewenst op jullie nieuwe stal, en je dochter ook veel plezier toegewenst, hopelijk keert de rust voor jullie weer snel terug!

rosalyvdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-12 19:01

NeverGiveUp schreef:
Mensen zijn gewoon een beetje levenloos bezig door voor Sherlock te gaan spelen hier.

Fijn dat je er nu gewoon vanaf bent, hoop dat het meisje zich een beetje koest houd als ze ergens anders gaat rijden!

:j inderdaad.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 19:02

Ik denk niet dat Frederique de modopmerking over het hoofd heeft gezien, TS. Zij vind het blijkbaar niet onder de modopmerking vallen, omdat ze alleen maar aangeeft 'dat ze kan begrijpen dat mensen zo denken, en twijfelen aan de echtheid van het verhaal', maar zelf zegt ze 'niet te twijfelen aan het verhaal'. Als je zegt dat je begrijpt dat mensen twijfelen en daar zelfs nog redenen voor geeft, en vervolgens zegt dat je zelf niet echt twijfelt, dan ehm, begrijp ik 't ook niet meer en spreek je jezelf voornamelijk heel erg tegen, lijkt mij zo.

maargoed...........

rosalyvdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-12 19:03

JoyCiej007 schreef:
Ik denk niet dat Frederique de modopmerking over het hoofd heeft gezien, TS. Zij vind het blijkbaar niet onder de modopmerking vallen, omdat ze alleen maar aangeeft 'dat ze kan begrijpen dat mensen zo denken, en twijfelen aan de echtheid van het verhaal', maar zelf zegt ze 'niet te twijfelen aan het verhaal'. Als je zegt dat je begrijpt dat mensen twijfelen en daar zelfs nog redenen voor geeft, en vervolgens zegt dat je zelf niet echt twijfelt, dan ehm, begrijp ik 't ook niet meer en spreek je jezelf voornamelijk heel erg tegen, lijkt mij zo.

maargoed...........

Ik ben het met je eens.

Friso_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 19:23

Fijn dat ze niet meer op het terrein mag komen, zijn andere paarden tenminste wel veilig!

Maar hoe zit het nou met dat aangifte doen, heb je dat gedaan??

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:57

fijn dat het opgelost is.

sommige mensen denken dat iemand elke dag op bokt zit.. er is nog meer dan internet.. als je even online bent geweest kun je ook rustig een avond een keer niet online zijn, zeker in de situatie waat TS in zat.
dan ga je echt niet elk uur/dag alles updaten

jammer dat er weer zulke aparte reacties altijd zijn.

gelukkig is het pest kind nog wel verbannen van de manege!

ik hoop dat jullie nu een fijne plek hebben. en iedereen op de manege met een gerust hart hun paarden daar kunnen laten zonder dat pest kind.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 21:05

Nou, fijn dat t kind wel weg is gestuurd.. hoop dat ze dit keer écht niet meer toegelaten word :)

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 14:58

Eind goed, al goed ! Ik ben blij voor jullie dat het opgelost is én dat de stalhouder er toch nog iets aan gedaan heeft, al was het voor jullie dan te laat. Ik hoop dat de zorgen rondom de situatie weer snel plaats maakt voor genieten van je paard! Veel plezier op je nieuwe stal!

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 15:09

Laat dit dan hopelijk een eind goed al goed zijn. Ik wens de TS en haar dochter een hoop geluk op hun nieuwe plek toe. Dat u maar weer lekker aan leuke dingen kunt denken als u zich met paarden bezig houd.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 19:12

miss_lizje schreef:
Laat dit dan hopelijk een eind goed al goed zijn. Ik wens de TS en haar dochter een hoop geluk op hun nieuwe plek toe. Dat u maar weer lekker aan leuke dingen kunt denken als u zich met paarden bezig houd.

ik heb alles net pas gelezen, maar wilde toch even zeggen dat ik dat ook hoop! dat jullie maar fijn op de nieuwe stal kunnen zijn zonder vervelende kinderen, hun ouders en staleigenaren die alle maar op z'n beloop laten!

senna1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 20:29

Bedankt iedereeen!

_aapjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 13:33

dit verhaal is zo onwerkelijk het zou zo in de penny kunnen,

ik zou niet weten wat ik dat kind had aangedaan heel veel plezier op jullie nieuwe stalletje

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 14:26

Eind goed al goed :)

Ik ben een stille meelezer en ben blij dat het goed afgelopen is ts !

marix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:28

Roos, wat vreselijk naar voor Senna, Lotte en jij :(:)
Gelukkig ben je er nu vanaf.
Ik had het al van je gehoord hoe het allemaal zat, maar als ik het hier zo lees is het wel erg heftig geweest.
Wat een stelletje randdebielen.