Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyCiej007 schreef:En bedankt............ mensen die zo graag aan het verhaal v/d TS willen twijfelen, of 'speculeren', .... Frederique.
@ TS: wat fijn dat het kind (+ ouders) nu dan hopelijk echt permanent 'geband' is van de stal. Kan me voorstellen dat je er nu klaar mee bent en niet meer van al het gedoe op de hoogte wil worden gehouden.
Nogmaals heel veel plezier op jullie nieuwe stekkie, en dat deze maar 200% vrij mag zijn van pestkindjes, pennykindjes en wat dies meer zij!
JoyCiej007 schreef:Ik denk niet dat Frederique de modopmerking over het hoofd heeft gezien, TS. Zij vind het blijkbaar niet onder de modopmerking vallen, omdat ze alleen maar aangeeft 'dat ze kan begrijpen dat mensen zo denken, en twijfelen aan de echtheid van het verhaal', maar zelf zegt ze 'niet te twijfelen aan het verhaal'. Als je zegt dat je begrijpt dat mensen twijfelen en daar zelfs nog redenen voor geeft, en vervolgens zegt dat je zelf niet echt twijfelt, dan ehm, begrijp ik 't ook niet meer en spreek je jezelf voornamelijk heel erg tegen, lijkt mij zo.
maargoed...........
miss_lizje schreef:Laat dit dan hopelijk een eind goed al goed zijn. Ik wens de TS en haar dochter een hoop geluk op hun nieuwe plek toe. Dat u maar weer lekker aan leuke dingen kunt denken als u zich met paarden bezig houd.