Lente schreef:Inge vind ik echt een mooie vrouw, qua lichaam dan Ja, terwijl ik niet van gespierde vrouwen houd, maar bij haar is het nog vrouwelijk.
Inge was een heel mooie gespierde vrouw, ze is nu alleen weer veel spier verloren, ook wel logisch natuurlijk!!
Ja raar verhaal, ik heb het niet gezien maar toch vreemd in beroep geen gelijk krijgen en dan in hoger beroep wel. Dan heb je ook een belabberde voorbereiding op de volgende race omdat je niet zeker weet of je wel of niet mag starten.
Effe oppassen nu, ga het Turnen weer kijken, maar moet natuurlijk de 4 x 100 estafette bij het Zwemmen niet missen...
Op België en Eurosport ook zwembad...En ik heb de stream van de NOS uitgezet eerder... even linkje weer zoeken
Lente schreef:Op België en Eurosport ook zwembad...En ik heb de stream van de NOS uitgezet eerder... even linkje weer zoeken http://nos.nl/os2012/
Ik zit al in mijn oranje trui klaar (en doe verwoede pogingen om nog iets van mijn scriptie te maken)
Lente schreef:Da's stom Neej Zo, tv op zwemmen aan en livestream op turnen Das inderdaad stom! Maar hondje moet ook uit