Ik was vanacht 2 uur thuis, vond het feest niks aan dj was erg slecht en de muziek die die draaide was ook redelijk 80's en 90's. Vorig jaar was het beter
Tot hoe laat duurde het vanacht? Want vorig jaar was het 3 uur volgens mij.
Handig sta je alleen of komt er nog 1 bij ash? Ik kom niet, heb de tv vanavond voor omroep Brabant, misschien krijg ikke vader dan gek om volgend jaar ook mee te gaan Heb nu besloten om dan volgende week naar Mierlo te gaan
Dat is fijn Ashley! Ik heb het ook wel eens gedaan en ik had er dan een hekel aan als je dan op een rotplaats werd gezet. Of dat je net lekker stond en dan moest wisselen..
Samy
Geplaatst: 21-04-12 11:09
Ashleytjuhh schreef:
nee sta alleen maar wel de hele dag kunnen regelen haha
Komt goed uit, zie je de gene met wie ik gister zat vast wel weer vandaag voorbij komen.
Ashley, ik zit nu in Spanje voor een half jaar, dus dat is een beetje lastig! Haha, ik had het over een aantal jaar terug (ik weet niet meer precies welke jaren ik daar gewerkt heb). Als ik me goed herinner, mocht je ook geen telefoon bij hebben haha
Mowoah
Geplaatst: 21-04-12 12:56
Hoe kun je werken bij Indoor Brabant? Ik zou graag in de VIP willen in de bediening (heb ik nu ook als bijbaan) maar heb begrepen dat dat alleen Libema is. Maar Ashley, jij bent dan vrijwilliger? Hoe kun je daarvoor aanmelden? Volgend jaar lijkt mij dat namelijk ook erg leuk.
Ik ben gisteren geweest, vond het weer erg geslaagd. Vond de Poolse meneer in de Grand Prix wel ERG hardhandig rijden, arm paard... Hij werd helemaal naar beneden getrokken en kreeg nauwelijks wat lucht, pas aan het einde bij de passage kreeg het dier meer lucht en toen liep hij nog netjes, maar goed: de man zal er wel een reden voor gehad hebben. Heb Toots nooit eerder in het echt gezien, maar wat een leuk paard zeg!!
Erger me trouwens wel elk jaar weer aan de 'deskundigen' op de tribune. Al dat commentaar, probeer het zelf eens, haha. Ook vind ik het jammer dat er elk jaar weer minder stands met 'goedkopere' paardenspulletjes staan, zoals vorig jaar de epplejack met de rijbroeken-actie of een aantal jaren geleden de grote ruitersportzaken met veel assortiment. Nu staan er toch weer veel luxe stands, met tassen, sieraden, interieurspullen etc. Zo, ik klink erg negatief maar verder was het uitstekend hoor, ook de clinic van Anky was leuk.
Moet eigenlijk hard studeren, maar nu dadelijk toch maar lekker de kur kijken
Dobby91
Geplaatst: 21-04-12 13:53
Ik moet straks om 17.00 weer beginnen met werken! Gisteren ook al de hele avond gewerkt op de loges (VIP), en vandaag weer. Ik werk trouwens voor mise en place, maar er liepen gisteren ook wel mensen van andere bureaus.