Je kan nu invullen wanneer je naar Horse Event gaat.
KingsJewel
Geplaatst: 26-08-12 18:08
TinekeHorses schreef:
SasJumper schreef:
Ik ben ook 3 dagen van de partij ! loop zelf show daar met de eigenaresse van stal
Wat voor show?
van de spaanse vereniging worden er allemaal diciplines laten zien die je met het spaanse paard zoal kan, ik doe samen met de eigenaresse van stal het lange teugelen in een kur op muziek
Jeeeeeej! De link links is er weer Je kan alleen in het overzicht nog niet doorklikken naar profielen van anderen. Krijg de volgende foutmelding: Not Found
The requested URL "/memberlist.php?mode=viewprofile&u=6127" was not found on this server.
laulau85
Geplaatst: 26-08-12 18:10
Sasjumper Jullie doen alle dagen mee of niet? Dan zie ik jullie vrijdag namelijk ook nog.. Zou eigenlijk ook met Hinc meerijden maar dat gaat nu niet voor mij dus sta ik in de stand..
Laatst bijgewerkt door laulau85 op 26-08-12 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Iedereen die nog geen kaarten heeft: als jullie slim Zijn kijken jullie eerst even op vakantiebeilingen. Heb vandaag 2 kaarten gekocht voor 28,- incl administratiekosten, dus 14,- pp
Bagheera_206
Geplaatst: 26-08-12 18:30
Sani schreef:
Jeeeeeej! De link links is er weer Je kan alleen in het overzicht nog niet doorklikken naar profielen van anderen. Krijg de volgende foutmelding: Not Found
The requested URL "/memberlist.php?mode=viewprofile&u=6127" was not found on this server.
Jeuj!
Ivonka
Geplaatst: 26-08-12 18:30
SasJumper schreef:
TinekeHorses schreef:
Wat voor show?
van de spaanse vereniging worden er allemaal diciplines laten zien die je met het spaanse paard zoal kan, ik doe samen met de eigenaresse van stal het lange teugelen in een kur op muziek
Iedereen die nog geen kaarten heeft: als jullie slim Zijn kijken jullie eerst even op vakantiebeilingen. Heb vandaag 2 kaarten gekocht voor 28,- incl administratiekosten, dus 14,- pp