Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IvysToeter schreef:stef schreef:Ik begrijp dat alle stamboeken etc hun best doen om wat leuks neer te zetten, en ik begrijp ook dat dit geen professionals zijn. Echter, 17.50 voor een kaartje + 7.50 parkeren, een broodje en een kop koffie, maakt dat je gewoon 33 euro kwijt bent, en dan heb je nog niks gekocht...
Ik vind dat gewoon ontzettend veel geld. Shows van een dergelijk niveau kan ik hier ook op de plaatselijke fair zien, en dan kost het me hooguit 15 euro.
Dus voor de shows, nee....
Maar goed, die waren mijn doel ook niet
ben ik met je eens stef.
het was een hoop geld voor eigenlijk erg weinig.
Blarhiminn schreef:Ik wou idd ook over het Benelux stuntteam beginnen, toch maar niet gedaan.. Sorry maar daar heb ik heel hard om gelachen maar ook doodsangsten om uitgestaan.. Jeetje dat was echt stuntenEn idd dat die bonte niet meer wou lopen, en dat meisje die erop zat maar porren met die (volgens mij vrij scherpe?) sporen..
Ik verheugde me idd ook op die western demo, kwam er een show met een clown tussendoor waar ik niet zo veel aan vond..
Wel erg genoten van het scurry driven en natuurlijk van Gulliver zijn show en de Fjordjes
VisibreTeam schreef:het op de rug liggen en het eroverheen springen vond ik niet zo'n heel erg geslaagd iets... Het paard dat eroverheen springt zou maar eens het andere paard raken, zit je toch gelijk tegen de ingewanden aan. Als het paard gewoon had gelegen en er dan overheen gesprongen word vind ik leuker om te zienik zat nu echt zo van oohhhh als dat maar goed gaat...
muiske07 schreef:VisibreTeam schreef:het op de rug liggen en het eroverheen springen vond ik niet zo'n heel erg geslaagd iets... Het paard dat eroverheen springt zou maar eens het andere paard raken, zit je toch gelijk tegen de ingewanden aan. Als het paard gewoon had gelegen en er dan overheen gesprongen word vind ik leuker om te zienik zat nu echt zo van oohhhh als dat maar goed gaat...
Ik wou er gewoon over springen als hij neer lag maar Thomas wou dat beetje meer nog.
Hebben er lang en rustig op getraind in onze thuis omgeving.
Zippo is wel heel zelfzeker om te springen dus ik was er wel gerust in
muiske07 schreef:Blarhiminn schreef:Ik wou idd ook over het Benelux stuntteam beginnen, toch maar niet gedaan.. Sorry maar daar heb ik heel hard om gelachen maar ook doodsangsten om uitgestaan.. Jeetje dat was echt stuntenEn idd dat die bonte niet meer wou lopen, en dat meisje die erop zat maar porren met die (volgens mij vrij scherpe?) sporen..
Ik verheugde me idd ook op die western demo, kwam er een show met een clown tussendoor waar ik niet zo veel aan vond..
Wel erg genoten van het scurry driven en natuurlijk van Gulliver zijn show en de Fjordjes
Botte sporen
Heyoka is voordien nog nooit in een binnenpiste geweest, denk dat het ook daar aan lag
s hit happens, op training ging alles goed en dan kom je zo iets tegen.
Zij moest mij er normaal gezien afsteken, vervolgens Thomas mij er nog is afdoen en dan Thomas tegen Silke wat de bedoeling was dat zij zou vallen.
Helaas is het allemaal wat anders geworden dan gedacht, nuja blijven dieren hé.