Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
trooper schreef:Wij zijn dit jaar ok weer geweest .Waren er rond 7 uur.
Viel mij erg mee.Vond de meeste paarden er goed uit zien.
Heb nog gekeken naar een 4 maand oud welshveulen.
Papieren er bij.Hij heette ...... prins. Vraagprijs was 150 euro.
Had mijn man al gebeld maar helaas.
Iemand deze pony gekocht ?
IloveNikitaa schreef:Hee allemaal,
Mijn beste vriendje is vandaag op de markt verkocht,
hebben jullie hem misschien gekocht?
Hij heet jonkers'Icarus en is een K welsh van 1.38 en heeft een kolletje, ook onder zijn manen heefd hij een vlekje en witte voetjes, en een wit/roze vlekje op zijn neus:
Als jullie heb hebben gekocht of diegene kennen die hem kocht willen jullie het dan please zeggen?
Mis die lieve schat nu al

IloveNikitaa schreef:Hee allemaal,
Mijn beste vriendje is vandaag op de markt verkocht,
hebben jullie hem misschien gekocht?
Hij heet jonkers'Icarus en is een K welsh van 1.38 en heeft een kolletje, ook onder zijn manen heefd hij een vlekje en witte voetjes, en een wit/roze vlekje op zijn neus:
Als jullie heb hebben gekocht of diegene kennen die hem kocht willen jullie het dan please zeggen?
Mis die lieve schat nu al
KirstenChes schreef:zielig hoor van die dwergfries ik heb hem niet gezien.
iemand nog een goedgekeurde haflinger hengst gezien? de eigenaren (kennissen) ervan
zouden hem naar zuidlaren meenemen maar heb ze helaas niet gezien, ben wel
benieuwd of die is verkocht of iemand hem heeft gekocht of gezien
volgens mij zat er ook een tijdje een meisje op zonder zadel, diertje heeft wel pit en PRACHTIG behang! Of hij verkocht is weet ik niet, weet wel dat ik hem wel had willen hebben! 
Happinez schreef:Vooral zijn naam doet het hem, Sandro Boy ... hopelijk kan hij ook zo goed springen
De tijd zal het leren, je hebt er in ieder geval een erg leuk paardje aan! 
regtur schreef:heeft iemand toevallig dit welsh a hengstveulen gekocht? Of gezien?
ellepelle27 schreef:Weet iemand van wie al die ponyveulens waren op het vrije veld?Ze stonden gelijk in de eerste rij,tegenover de witte tent waar ook die haflingerhengst stond

IloveNikitaa schreef:@ maydine,
Was een van die mannen kaal?
bedankt voor je reactie !
Happinez schreef:nee Gitzwart met blessen, 1 was naar een duitser verkocht ander gewoon een Nl-er.
Ik baal nog dat die weg waren voor onze neus, was helemaal weg ervan maar was geloof ik niet de enige daar.