Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spicegirl schreef:en wat deed DAT (rock n roll look) dan op een paard ?
Paintlinger schreef:HT: Ik vind jouw voorbeelden echt poeplelijk.
Ik heb nooit zoveel met mode gehad, dus nu ook niet vrees ik
Ik heb een paarse slinky met daarover een zwart vestje en zwarte showchaps voor mijn eerste show......eerst maar een zien of het ons een beetje bevalt (dat showen) voor ik veel ga investeren.
Paintlinger schreef:HT: Ik vind jouw voorbeelden echt poeplelijk.
Ik heb een paarse slinky met daarover een zwart vestje en zwarte showchaps voor mijn eerste show......eerst maar een zien of het ons een beetje bevalt (dat showen) voor ik veel ga investeren.
HumbleTalent schreef:Paintlinger schreef:HT: Ik vind jouw voorbeelden echt poeplelijk.
Tja lelijk of niet, dat is smaak, maar het is wel de mode en aangezien het nog steeds een jurysport is zou ik toch wel enigszins met de mode mee willen gaan en niet in een outfit van 10 jaar terug willen starten. Ik denk echter ook dat mensen eerst de basics is goed moeten krijgen zoals rijkunst, hoed, showchaps, hoofdstel etc. en zich dan pas druk moeten gaan maken over de mode. Dus voor je eerste shows kan je best met een paarse slinky en zwart vestje rijden.
Alleen als je het nieuw wil gaan aanschaffen dan zou ik dus niet iets out dated gaan aanschaffen, maar iets van deze tijd!