Mooie landing toysrus haha. Wolder blijft populair Helaas sprong hij daarna niet zo spectaculair, alleen nog maar een weigerfoto en een hoge maar normalere sprong Anders had ik nog wel meer mooie bloopers van de beruchte hindernis.
Hahaha fantastisch Maaike_VRvooral dat filmpje. Wat zijn overigens die vreemde geluiden? Is dat diegene die filmt, of kom jij pijnlijk terecht?
Princesst schreef:Hahaha fantastisch Maaike_VRvooral dat filmpje. Wat zijn overigens die vreemde geluiden? Is dat diegene die filmt, of kom jij pijnlijk terecht? Oh hahahaa dat is KArlijn, die filmpt. ze moes haar lach een beetje inhouden
Video paard;Letterlijk rodeo! Was het leuk? Muntje er in gegooit? *Wat probeerdje je nou eigenlijk precies? Achteruit lopen? *
Yes! Ik heb er ook eentje van mezelf gevonden:) Paard sprong ietsje eerder en hoger dan verwacht, en zie hier het resultaat
Giolli schreef:Video paard;Letterlijk rodeo! Was het leuk? Muntje er in gegooit? *Wat probeerdje je nou eigenlijk precies? Achteruit lopen? *hahaha, 1 muntje erin en je hebt de hele les een rodeo paard Ik wou een gewone rustig les beginnen. Maar paard had geen zin, dus ging ie dat doen ^^