Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
slokkie schreef:koosie schreef:ik heb al een andere route gevonden met de trein dus ik kom niet langs amsterdam mee
koosie
bummer, terug naar af dus![]()
Oke
Wie o wie is er gek genoeg om deze nietszegger vrijdag en/of zaterdag op sleeptouw te nemen naar Deurne?
Er zit zeker een snitzel met patat en appelmoes in bij een befaamt horeca keten als dank.
RamOnaa_17 schreef:slokkie schreef:bummer, terug naar af dus![]()
Oke
Wie o wie is er gek genoeg om deze nietszegger vrijdag en/of zaterdag op sleeptouw te nemen naar Deurne?
Er zit zeker een snitzel met patat en appelmoes in bij een befaamt horeca keten als dank.
wij hebben denk ik nog wel plek in de auto maar we gaan zondag![]()
daar heb je ook vrij weinig aan
koosie schreef:hallo voor de mensen
die met de trein naar horse event gaan van het weekend
kun je bij de kruidvat een treinkaartje kan kopen voor 12.50
daarmee kun je door heel nederland reizen
het is alleen geldig in het weekend
http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... 37-treinen
ciska
Hadley schreef:Hoi,
Heeft iemand iets aan een hotelovernachting (hotel plein vijf) voor twee personen tijdens horse event in Deurne?
Ik heb er een voor twee personen op 13 september (dus tot 14 september)... maar helaas door familie kwestie kan ik niet..
vraag er maar 35 euro voor (voor twee personen)
het is toch zonde als er geen gebruik van wordt gemaakt!
Fantabulouss schreef:Ik ga 't hele weekend naar horse event![]()
Heb er echt zin in ! weet iemand of je bij de ingang een programmaboekje krijgt? want ik probeerde het programma te verkleinen in word enzo om het makkelijk mee te nemen maar het lukt me echt niet