Irish is die groenachtige. Maar ik heb wel paarse gezien, die van die Blueberry zeg maar. Mousse dacht ik ook gezien te hebben. Olive kan ik me niet herinneren maar heb ook niet echt goed gekeken.
- 4 kg zeewier; - snoepjes; - dekensingel (samen met Iris (babel) 2 voor 10 euro; - 2 rode Ankybandages voor bij m'n multistripe navy/white/scarlet (had ik al ) - en ehh.. dat was het geloof ik? whaha!
Niet zo veel interessants dus. Heb inderdaad ook bij die dekens van 30 euro van global staan kijken, maar waren inderdaad niet waterdicht :S Verder nog even voor zo'n reebruine geruite rhino deken met halve hals gekeken, maar die waren niet eens in de uitverkoop. helemaal geen winterdekens! :S
Voor degenen die nog gaan.. Wat ligt er zoal aan westernspul? De lange chaps, zijn dat een beetje gangbare maten ook? Dan rijd ik morgen of vanavond nog even langs.
En waren er vandaag überhaupt nog veel ankypads in de aanbieding?
Zucht, had een paar uur uitval vandaag dus had eventueel wel weg gekund maar nu zijn mijn ouders weer niet thuis en kan het alsnog niet. (valt vast niet op dat ik een hekel heb aan wachten en dat ik bang ben dat er al veel kleuren uitverkocht zijn morgen Ik heb iig wel alvast heel slim een deal gesloten dat mijn vader anders 20 euro bij moet leggen mochten er geen mooie ankys meer in de aanbieding zijn )
Hah slimme deal inderdaad. Maar meestal vullen ze het telkens bij. Vorig jaar was ik op de laatste dag en lag het ook nog helemaal vol.
BarryFG
Geplaatst: 09-04-09 15:41
Ik ben net geweest en ik vond het erg rustig. Ik heb een donkergrijze Ankypad gekocht, daar had ik de laatste van. Skyblue was ook op, maar verder lagen de meeste kleuren er nog wel volgens mij.