Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iessie schreef:jamejozie schreef:vriendjelief is minderblij wij gaan zondag, ZONDAG IS HEILLIG, maarjah niet zeuren en meegaan, nog meer mensen die zondag gaan( de eerste zondag bedoel ik dan)
voor iedereen heel veel plezier
Maar wel lief dat hij met je mee wil toch?
Ik heb ook zo'n lieve.Hij rijd ook nog heen en terug, omdat hij weet dat ik niet graag in duitsland rij.
Wij gaan ook lekker met zn 2tjes, kun je tenminste weer terug wanneer je dat zelf wil.
sietske83 schreef:Wij gaan gelukkig met de bus aanstaande zaterdag. Rijden in duitseland lijkt mij ook niet zo prettig.
annastasia schreef:sietske83 schreef:Wij gaan gelukkig met de bus aanstaande zaterdag. Rijden in duitseland lijkt mij ook niet zo prettig.
Inderdaad.
Ik ga liever lekker relaxed zitten dat dat ik continu op moet letten.
+ dat we een soort van boktmeeting hebben![]()
Ik weet nog niet of ik met de trein of met de auto naar groningen ga.
's avonds hebben we nog een personeelsfeest (ook in groningen) en dat schijnt ook nogal gezellig te worden.
zie jullie zaterdag!!!!!!!!!!!!!!!
StalDuijndam schreef:ik ga maandag met school!
ben 2 jaar geleden ook al geweest maar weet nog iemand hoe warm het er ongeveer was?!
want anders neem ik alleen een vest mee!
(vraag zal al vaker gesteld zijn maar heb geen zin om alles weer door te lezen)
sax89 schreef:StalDuijndam schreef:ik ga maandag met school!
ben 2 jaar geleden ook al geweest maar weet nog iemand hoe warm het er ongeveer was?!
want anders neem ik alleen een vest mee!
(vraag zal al vaker gesteld zijn maar heb geen zin om alles weer door te lezen)
ik doe gewoon mijn zomerjas aan. meestal is het op een beurs wel warm genoeg, maar ik ga de gok niet wagen om zonder jas te gaan en de hele dag te kou kleumen. dan houd ik liever een dunnere jas vast of stop die in mijn tas
annastasia schreef:Harinaatje schreef:Ik ga zondag naar de beurs, weet iemand ook wat de entree prijs is? Ik ben der nog nooit geweest..... Maar het leek me wel eens leuk!
waarom ga je zaterdag niet met ons mee met de bus??????
entree is 18,-
sietske83 schreef:Wij gaan gelukkig met de bus aanstaande zaterdag. Rijden in duitseland lijkt mij ook niet zo prettig.