Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Faya__ schreef:Was jij al zo vaak geweest met Rox ?! Ik dacht gewoon 1x
Wel super leuk! Annie springt ook superleuk!
_Sannee schreef:Lijkt me wel leuk om voor publiek te rijden, maar denk dat ik er ook wel een beetje zenuwachtig van word.
DewiRox schreef:_Sannee schreef:Lijkt me wel leuk om voor publiek te rijden, maar denk dat ik er ook wel een beetje zenuwachtig van word.
Ik had me een beetje afgesloten van het publiek. Er werd veel gesmoeseld en dan weer naar je gekeken en onderling weer wat gezegt en gelachen, dat vond ik wel een beetje vervelend. Maar gelukkig heb ik veel possitieve reactie's gehad, die mensen waren gewoon jalours haha. Nee, maar dat was wel vervelend. Maar heb gewoon lekker voor mezelf gereden en was ook niet echt zenuwachtig door die instelling. In het begin was ik wel wat onzeker, of ik het wel moest doen. Maar gelukkig stelde iedereen me gerust en had ik heerlijk gereden.
DewiRox schreef:Ja, dat is zo en rij ook wedstrijden, dan heb je dat natuurlijk ook. Maar ondanks dat vond ik het niet netjes en is het ook niet fijn als ik het bij hun had gedaan. En als je dan vraagt wat ze te zeggen hadden, kijken ze allemaal met rode koppen de andere kant op.. Ach, ik lig er niet wakker van.