Ik ken het probleem! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is me nog steeds niet gelukt haha! maar vorig jaar was ook maar beter ook, die kanonskogel van mij is als de dood voor elk geluidje wat ze hoort en al helemaal in een binnenbak dus dat was 1 gigantische ramp geworden denk ik
maar dit jaar zou k wel hee lgraag mee willen doen, misschien kan diegene me er juist heel erg goed mee helpen! 
Sabszz schreef:Ik wil al 2 jaar meerijden in de clinicis me nog steeds niet gelukt haha! maar vorig jaar was ook maar beter ook, die kanonskogel van mij is als de dood voor elk geluidje wat ze hoort en al helemaal in een binnenbak dus dat was 1 gigantische ramp geworden denk ik
maar dit jaar zou k wel hee lgraag mee willen doen, misschien kan diegene me er juist heel erg goed mee helpen!
(Dan niet in een springclinic
) Maar heb geen idee over hoe mijn paard en ik tegen die tijd de baan rond gaan.. DemiCK schreef:Sabszz schreef:Ik wil al 2 jaar meerijden in de clinicis me nog steeds niet gelukt haha! maar vorig jaar was ook maar beter ook, die kanonskogel van mij is als de dood voor elk geluidje wat ze hoort en al helemaal in een binnenbak dus dat was 1 gigantische ramp geworden denk ik
Oohw dus jij bent ook al vaker geweest? Weet jij ook wanneer ze die mail sturen of je er bij zit of niet?
DemiCK schreef:Sabszz schreef:Ik wil al 2 jaar meerijden in de clinicis me nog steeds niet gelukt haha! maar vorig jaar was ook maar beter ook, die kanonskogel van mij is als de dood voor elk geluidje wat ze hoort en al helemaal in een binnenbak dus dat was 1 gigantische ramp geworden denk ik
Oohw dus jij bent ook al vaker geweest? Weet jij ook wanneer ze die mail sturen of je er bij zit of niet?