m'n vriendin heeft een Argentinus x Calypso merrie vol van deze hengst, Ekwador...Ongelooflijk dat dit een Heraldik xx is, met zo'n lichaam!
Cayenne schreef:Pas na Steffen weten we het 100% zeker!Daar verwacht ik ook een goede score van, net als van Laura
ekwador de grappen makerheb zo om hem gelachen met indoor brabant dat ene been ging tijdens het halthouden spontaan omhoog
Ulissa schreef:Cayenne schreef:Pas na Steffen weten we het 100% zeker!Daar verwacht ik ook een goede score van, net als van LauraDaarom ga ik dan ook pas echt juichen
Damn, dat blijft een ruige bok!! Hengst Equador is dat toch?(maar wat gaan ze allemaal slecht achterwaarts )
Olympia schreef:Hoeveel starts moeten er nog? dat wil ik ook wel graag weten! Kan niet meer wachten!!
Ik ga even eten, ben zo weer terug. Maar ik zit steeds maar te denken aan Adelinde, maar die heeft waarschijnlijk nu wel afleiding!
Ulissa schreef:Cayenne schreef:Pas na Steffen weten we het 100% zeker!Daar verwacht ik ook een goede score van, net als van LauraLaura moet 87,4 halen en Steffen 90... Wat denk je zelf??