beginnen pas om kwart over 3 he verdorie ik express alles vanochtend al gedaan om om kwart over 1 direkt te kijken,bij de TV staan wel allemaal tijden13:00 - 13:15 Paardensport ZDF 13:45 - 18:15 Olympische Spelen BBC 1 14:00 - 14:30 Paardensport ZDF 15:00 - 16:00 Paardensport ZDF 17:00 - 19:00 Paardensport ZDFMaar dat klopt dus niet? zet hem voor de zekerheid maar aan
Hihi ik heb ook bijna al mijn werk voor vandaag al klaar, zodat ik vanaf mijn werk legaal kan kijken Ben benieuwd hoe Tim het gaat doen!
Ik hoop goed! Vind t al knap dat ie bij de eerste helft zit. En hoop ook zeker dat ie daar blijft. En zelfs nog wat plaatsjes op kan schuiven naar boven.
Toch jammer dat zo'n videoscherm dan zoveel invloed heeft op deze wedstrijd. volgens mij begint het om 15.00u
Liesje_Lover schreef:Begint het nou om 13:00 of om 15:00? Snap het echt niet meer. Hier dezelfde vraag. Zit ook een beetje in de knoop .
ik kan de live uitzendingen via de nos site niet openen, tenminste hij geeft geen beeld bij de uitzendingen...
ik was al alle zender aan het afzoeken, flink vloekend, kon he tniet vinden, lees ik nu dat eht om 13,15? begint
Jammer. Als het om 3 uur begon, dan kon ik het einde nog zien met mazzel. Heb helaas geen mogelijkheid om te kijken onder m'n werk
Dapy schreef:Welke zender is dat ? sorrie via internet, en welke zender via internet weet ik nog niet.
Ik weet niet of dit al gezegd is maar op kanaal 2 is van 15:00 tot 20:00 springen finale[edit] er was mij dus net iemand voor