Enne... reservekampioen geworden in de B met mn jonkie!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ladyenpippi schreef:Nou sorry hoor, maar vonden jullie dit nou een geschikt concour om de kampioenschappen te houden? Volgens mij was het voor de springruiters wel geslaagd maar voor de dressuurruiters was het niet echt geslaagd om het zo maar te zeggen.
Maar ik zou er over ophouden, het is geweest en we hebben geluk gehad dat er verder niks ernstig is gebeurd! En dat we ondanks de bodem toch nog 2 gezellige dagen hebben gehad!

Ik vond alles wel goed geregeld.. Voor alle hulpen was er voldoende te eten en te drinken, met zelfs een buffet.. Er zijn geen rare dingen gebeurd, iig in het springen terrechte kampioenen. Zelf mocht ik in het B overkampen, dat ging helaas wat minder. Met de vereniging en met 4-tal waren we derde 

Jemig ik weet het niet eens meer 

)
 )
 Helemaal mee eens, maar de rest hebben ze echt zo goed als kon neergelegd. Het losrijden was lang niet zo klein gweest als iedereen eens voor zich keek, ipv naar het paard. Jeetje wat heb ik een hoop moeten uitwijken zeg 
 En voor anderen nog succes op het NK!                                                         

Normaal ben ik wel altijd van netjes rijden, maar dit was helaas overmacht.. het had echt zoveel geregend vrijdag.. 

Maar helaas. Springen was super bij ons met maar 1 tijdfout. Was jammer dat de dressuurpunten wat tegen vielen.....  Maar we moeten het een ander ook eens gunnen hé! 

En anders volgend jaar