Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toekie schreef:Ja leuk!! Ben altijd in voor een meeting.
Maar hopelijk valt het je niet tegen.![]()
Ik ben er donderdag (paintdag) en zaterdag

Jammer, omdat ik vrijdag niet kan komen
En ik mis de DSBA show!
Toekie schreef:CC: Ik ben oprecht bescheiden, zonder geintjes.
Toekie schreef:Xono: Alleen de L2 Pleasure. Sylvia rijdt met Bonanza de L1 Pleasure en op zaterdagavond de Jackpot Pleasure.
Rob_H schreef:Toekie schreef:Xono: Alleen de L2 Pleasure. Sylvia rijdt met Bonanza de L1 Pleasure en op zaterdagavond de Jackpot Pleasure.
En geen DSBA ?? WHY NOT
(naast onze wei)
Inderdaad wel
+ nóg een lidmaatschap.
Misschien in de toekomst.
Dinsdag vrij, Donderdag vrij.. 
, donderdag ivm stilstaande paardjes Romkabouter schreef:Als er al een reden zou moeten zijn vind ik dit een goede reden:
NSBA Open Classes: X EUR
Western Pleasure 95,00
NSBA Non-Pro Classes: EUR
Western Pleasure 60,00
Verder kan ik nog wel wat verzinnen, maar dat ga ik hier niet zeggen
johanna29 schreef:Vraagje, wat is de bedoeling van de 2 grote schermen die boven de kantine geplaatst zijn?????????
cool
Heb je toch niet goed gezocht op internet hoor
kijk maar op www.swrn.info shellybelly schreef:Kido schreef:Volgens mij komen er ook wel getallen deden ze vorig jaar ook!!
tja dat was per abuis.... was alleen voor intern gebruik en per ongeluk geplaatst.![]()
Dus je leest het misschien in mijn antwoord al....nee er komen geen aantallen... want die wijzigen toch altijd weer. Dit zal dus een verrassing blijven tot op de show. Volgens mij hebben we als organisatie al heel veel gedaan om aan jullie wensen te beantwoorden![]()
rond bladzijde 18 ongeveer.