Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Charles schreef:Startgeld in de B is idd lager. Startgeld word steeds hoger. Tot schokkende bedragen van 400,- per paard..
Elessar schreef:Op concours is het prijzengeld in de B ook vaak een stuk lager dan in 't Z.
Startgeld bedraagt dan toch hetzelfde?
Elessar schreef:Op concours is het prijzengeld in de B ook vaak een stuk lager dan in 't Z.
Startgeld bedraagt dan toch hetzelfde?
Citaat:SMS nu LAU ON naar 2580 en maak kans op één van de drie wildcards voor de finale van de Zegwaard Cup en vele andere prijzen ( kosten zijn € 0,80 p.o.b. een bericht per week). Je meldt je hiermee tevens aan voor het allerlaatste nieuws van Laurens.
INkie schreef:Geen idee. Hij heeft geen papier..
_Diesel schreef:Dit vind ik ook zo raar.. door smsjes te ontvangen en flink te betalen maak je ook nog kans op een wildcard, dan gaat het toch heeeel niet meer over talent??
Aimee schreef:_Diesel schreef:Dit vind ik ook zo raar.. door smsjes te ontvangen en flink te betalen maak je ook nog kans op een wildcard, dan gaat het toch heeeel niet meer over talent??
Het ging nooit over talent, nooit over sport, maar van begin af aan al over geld![]()
Hier ligt het er nog dikker bovenop als bij het Rabobank talentenplan
stalleke schreef:Ja dat misschien wel maarja het is zo dus je zal het ermee moeten doenSnel naar het Z dan
casperrr schreef:Ik ben nog maar M1...
Kan die €55 beter besteden aan lessen om eerder in het Z te komen
Maare als je nou niet aan die punten komt, heb je gewoon ff €55 verspild
Moet je errug zeker van jezelf zijn als je er aan mee gaat doen
Aimee schreef:Behalve dat het niet klopt, zie ik ook bar weinig talent![]()
![]()
zo van deze filmpjes zie ik alleen Nancy Bleeker fijn zitten, misschien die Femke Lansink en Svenja Nolsen ook wel... maar de rest