Laatste fotos van Prince (acute koliek) pagina 61

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

blackstar

Re: Prince het spijt me zo acute koliek - update p19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:52

Wat een doorzettingsvermogen heeft jouw Prince zeg.
Ik duim nog steeds vol mee.
Sterkte.

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:52

Wel fijn om te horen dat hij weer eet en mest. Dat heeft hij inder geval al weer. Nu dat laatste stuk nog. Maar als hij ook niet meer zou eten zou het alleen maar moeilijker voor hem worden. Aan de ene kant wel een goed teken dat ze hem nog geen pijnstiller hadden gegeven. Dan heeft hij dus ook een poosje minder pijn gehad anders had hij die wel gekregen. Ik weet in welke situatie je nu zit, maar houdt ook hoop en zet hem op. Ga je morgen weer langs?

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:56

Hoi Tita,
Zo dat is naar om hem zo aan te treffen vanmiddag!! Ik heb hetzelfde gehad met mijn paard, en toen was erica er ook. Wat een geweldig mens is dat! Mijn paardje is er gelukkig nog.
Ik herken wat je zegt, niet meer in contact willen komen, niet gepoetst willen worden. En je pony heeft waarschijnlijk ook echt heimwee.
Ik hoop dat je hem elke dag kunt opzoeken. Dat zal veel voor hem betekenen. Zet m op! ik steek een kaarsje voor m aan.

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:09

Amai schrok me rot had nog zo gezegt geen slecht nieuws vertellen maar zo slecht is het ook weer niet. Ik hoop echt zo hard dat alles goed komt. Ik blijf duimen meid!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 20:39

Hi allemaal

Bedankt voor jullie lieve woorden en steun.
Citaat:
En dat ie je vandaag niet echt wou zien is wss een soort teken van liefde voor jou. Hij wil niet dat jij ziet hoe slecht hij zich voelt.

Laat ik dat dan maar hopen

Hoe ik hem vanmiddag aantrof dat beeld staat mij niet goed bij.
Ik ben nu zelf heel moe en gesloopt ik heb altijd al een slaapprobleem en die gaat nu ook nog eens gewoon verder.

Ik ga elke dag naar Prince tenminste tot nu toe wel en ik ga nu voor de 2x omdat ik met mijn eigen ogen wil zien hoe ie er nu bij staat.

Oja vandaag wilde hij trouwens niet eten.
Misschien lukt dat dadelijk wel

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:41

Goed van je dat je weer gaat! Ik ga weer hard duimen. En mocht hij vanavond niet willen eten, misschien dan vannacht wel weer?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:52

Misschien als die jou weer ziet wil ie eten. Hij mist je vast elke keer als je weg gaat enzo.
Ik denk dat hij ook veel aan je denkt! Misschien wil ie uit jou hand eten Lachen Sterkte

horsefreak1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:55

heel veel sterkte

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:57

Ohh pfoe ik hoop dat hij wil eten Lachen
sterkte..

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 20:57

Ik hoop dat, door vanavond te gaan, je dat beeld van vanmiddag een beetje kwijt kunt raken Ach gut
Dat is ook zoiets....in de kritieke toestand waarin hij zich nog bevind weet je vantevoren gewoon niet hoe je hem aantreft.
Dus ik hoop voor je dat hij er wat fitter bijstaat straks. Sterkte....

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 21:37

Hoop dat je Prince vanavond wat beter aantreft. Ik ben nog steeds heel hard aan het duimen! Ach gut

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 21:37

Amai jou paardje heeft echt doorzettingsvermogen. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik duim voor jullie!

wisselkoning

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 21:49

Heel veel sterkte met Prince !!

Ik weet wat je nu mee maakt. Ik heb ooit hetzelfde meegemaakt met mijn pony Boyke (je kent hem vast nog wel).

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 21:53

Ik lees nog steeds mee en volg alles tot in het nauw...
Ik hoop zo dat Prince zich afzijdig hield om zijn energie in het vechten tegen die gifstoffen en koliek kan steken...

Ik hoop op beter nieuws straks...
Ook hier ga ik nu een kaarsje voor je aansteken Ja

Knollol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:03

Ik hoop en duim voor jullie. Heel veel sterkte!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:04

Ook ik blijf jullie volgen en duim voor een goede nacht.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 22:11

Laten we maar op een rustige nacht

Ik ben naar Utrecht gereden maar alles was donker en deuren waren op slot.
Nu heb ik wel een spoednummer van Utrecht maar ik vond het niet zo gepast om te bellen.

Aangezien ik vreselijk moe ben, ben ik maar gelijk terug gereden.

Morgen zal ik wel vragen hoe het zit met mijn bezoek-uren of ik me nu aan de normale uren moet houden.

Morgen rond elf uur zal ik zeker weer opweg gaan naar Prince

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:13

IK denk ook dat dat weg duwen een beetje uit bescherming was. Hij wilde niet dat je hem zo zou zien.
Heel veel strerkte ik duim voor jullie. Ik weet hoe dit voelt

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:14

sterkte!! we duimen weer voor 'm!!

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:18

He verdorie Tita,ik vind het knap hoor dat je niet even gebeld hebt,ik denk niet dat ik het geduld op kan brengen om niet te bellen.Als de situatie was verslechterd hadden ze zeker wel gebeld,maar ik kan me voorstellen dat je best baalt dat je de deuren op slot aantrof.Stomme/domme vraag misschien:betekent dat dat er helemaal niemand is die op de zieke paarden let,of zou er gewoon eens in de paar uur controle komen?? Ik heb daar helemaal geen ervaring mee,maar vraag het me echt af waarom de kliniek zo vroeg al verlaten is.Lijkt me ook niet fijn als je paard daar heel ziek staat te wezen en er is niemand bij.Hopelijk blijft Prince de goede stijgende lijn aanhouden en huppelt hij over een paar dagen weer fijn mee naar huis,Liefs Linda

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:25

denk wel dat er iemand is Knipoog lijkt me sterk dat het niet zo is.. denk alleen dat er niemand meer in mag..
Toch??

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:25

tyleysmiley schreef:
He verdorie Tita,ik vind het knap hoor dat je niet even gebeld hebt,ik denk niet dat ik het geduld op kan brengen om niet te bellen.Als de situatie was verslechterd hadden ze zeker wel gebeld,maar ik kan me voorstellen dat je best baalt dat je de deuren op slot aantrof.Stomme/domme vraag misschien:betekent dat dat er helemaal niemand is die op de zieke paarden let,of zou er gewoon eens in de paar uur controle komen?? Ik heb daar helemaal geen ervaring mee,maar vraag het me echt af waarom de kliniek zo vroeg al verlaten is.Lijkt me ook niet fijn als je paard daar heel ziek staat te wezen en er is niemand bij.Hopelijk blijft Prince de goede stijgende lijn aanhouden en huppelt hij over een paar dagen weer fijn mee naar huis,Liefs Linda

Ze zijn daar voortdurend bezig en lopen echt heel vaak langs je paardje. Zeker als ie echt zo ziek is. Maar dat betekent niet dat de deuren open staan. ze lopen niet vaak langs de ingang, t is nogal een complex. Toen mijn paardje zo ziek was, hing ik daar uren per dag rond (lees: zat ik in zijn stal). Ze zeiden alleen maar dat hij daarvan opknapte en dat het goed was. Toen het beter ging heb ik me strikter aan de bezoekuren gehouden. Ik heb me daar heel welkom gevoeld.
Maar nam de dierenverzorger ook niet op dan? Of heb je de telefoon buiten niet geprobeerd?

Ik duim nog even voor prins!

Anne

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:32

Jammer dat je hem vanavond niet hebt gezien, ik zat te wachten op nieuws hoe het nu met hem ging. Maar inderdaad als er iets was hadden ze jouw wel gebeld. Tuurlijk zijn er nog wel mensen daar er zijn daar 24 uur per dag mensen. Maar kan me ook wel voorstellen dat ze op een gegeven moment de deuren dicht doen zodat niet alle eigenaren de hele tijd blijven langs komen. Rust is voor de paarden natuurlijk ook belangrijk.

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:34

Wat erg, heb dit topic helemaal gelezen.
Wat zeilig! Hij is wel sterk zeg!! Ach gut
Arm beest

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 22:38

Ik ben er ooit eens op een feestdag gekomen. Had de dag ervoor gevraagd of het normale bezoektijden waren of zondagtijden. Zouden gewone zijn, maar daar aangekomen was ook alles dicht. Heb toen met de telefoon gebeld en werd netjes binnen gelaten, tuurliijkhoefde ik niet naar huis, ze waren blij dat ik gekomen was en lieten niemand na twee uur rijden buiten staan.....