Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elisah1989 schreef:dat is voor hie rin het topic, om het een beetje bij te houden
Rozanne schreef:Elisah1989 schreef:dat is voor hie rin het topic, om het een beetje bij te houden
Maar hebben die zich dus al opgegeven?
Sherra schreef:ik wil graag naar de Allround pony's, maar moet je dan ook nog een bepaald niveau rijden? of maakt dat niet uit?
Elisah1989 schreef:denk week 7
Rozanne schreef:Weet iemand waar je heb inschrijf formulier kan downloaden?
HouVanUtopia schreef:http://www.knhs.nl denk ik
__Marloes schreef:Rozanne schreef:Weet iemand waar je heb inschrijf formulier kan downloaden?
je kan het inschrijf formulier nog niet downloaden. Mij lijkt het dat deze 11 januari op de site komt te staan en 12 januari in de paardensport.
Elisah1989 schreef:Aan de allround weken is geen niveau verbonden toch?
dus ook geschikt voor recratie ruiters?
Citaat:Om deel te nemen aan de zomerinstructieweken moet je lid van de KNHS zijn. Om je in te schrijven kun je gebruik maken van een inschrijfformulier, dat aan het begin van elk jaar in PaardenSport wordt gepubliceerd en van deze website gedownload kan worden.
Rozanne schreef:Ja, maar niet waar die te downloaden is
Citaat:Om deel te nemen aan de zomerinstructieweken moet je lid van de KNHS zijn. Om je in te schrijven kun je gebruik maken van een inschrijfformulier, dat aan het begin van elk jaar in PaardenSport wordt gepubliceerd en van deze website gedownload kan worden.