Is er al enigzins bekend wanneer de inschrijving gaat starten? half februari zijn we toch al voorbij?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

klumpertje schreef:welke schoneveld heeft jou dat verteld dan?
Morgenavond maar es informeren.Kir_Ples schreef:Iris.
Meisje bij mij op school, ze zit in de 1ste.

AlexAuto schreef:Ik verwacht de vraagprogramma's en andere formulieren zeer binnenkort in mijn mail, zodat jullie je in kunnen schrijvenMorgenavond maar es informeren.
(Ja, ben ook weer terug van weggeweest, drukdruk met school/werk)
AlexAuto schreef:Ik verwacht de vraagprogramma's en andere formulieren zeer binnenkort in mijn mail, zodat jullie je in kunnen schrijvenMorgenavond maar es informeren.
? Kir_Ples schreef:Dit jaar ga ik zeker foto's maken, alleen de mate waarin, en op welke stek ik zit weet ik nog niet.Ga je ook weer foto's maken?
Elessar schreef:Alex, met welke camera fotografeer je eigenlijk? Diezelfde als dat je vorig jaar in handen had?
AlexAuto schreef:Wellicht ga ik dit jaar de kür op muziek op de springwei met de Canon XL1 filmen. Mooi om iets met streaming video te doen, net zoals Filmloop vorig jaar deed. Alleen dan goedkoper
vond je vorige filmpje ook super, ben em alleen kwijt..

c_alsemgeest schreef:Voor de liefhebbers... ik en mijn almelo-maatje @ work
Rijden ging niet echt goed, dus dan kan de concurrentie meteen zien hoe we er op z'n slechts uit zien
[HAW] United (havidoff x jazz) voor de 2e keer @ work op bokt.

) 

Zeker geen dooie?
. Maar over het algemeen braaf, niet gemeen in ieder geval. Hij houdt altijd alles scherp in de gaten, dus ook de camera!
Elaine schreef:Als het goed is kunnen we vanaf vrijdag inschrijven!