passieX schreef:ja, maar wie was dat amerikaanse jurylid??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
passieX schreef:ja, maar wie was dat amerikaanse jurylid??
prakkie schreef:ja, op zijn zachts gezegd. De rest geeft 76 to 78% en hij geeft een schamele 74%. Hij heeft ook alleen bij Laurens hogere punten gegeven dan de rest. Bij de andere nl-ers is hij steeds de laagste...
_Lian schreef:Hallo , ik meld me ook even aan. Hoe staat NL er voor?
Tavanta schreef:Je weet niet wat Isabell gaat doen..........
Jethafa schreef:Ja, want anky is de beste!!! joehoe!!!
zouden er in duitsland ook zulke freakies zitten te staren naar het scherm en elkaar in het duits aanmoedigen en hopen dat "unsere isabelle es nog schaft"ik denk het niet, zo gek als NL...
Malibu schreef:Het zou geweldig zijn als het goud wordt, maar ze zijn erg gewaagd aan elkaar.
Vind het zowieso een knappe prestatie van Nederland, met Hans Peter als debutant en dan zo'n score neerzetten. Zeker een belofte voor de OS 2008 (als het paard behouden blijft voor hem natuurlijk)
marleenn schreef:Jethafa schreef:Ja, want anky is de beste!!! joehoe!!!
zouden er in duitsland ook zulke freakies zitten te staren naar het scherm en elkaar in het duits aanmoedigen en hopen dat "unsere isabelle es nog schaft"ik denk het niet, zo gek als NL...
dat denk ik wel
_Lian schreef:Waar kun je het live volgen dan?
Cayenne schreef:Dit bied wel perspectieven voor de OS.
Imke is nog steeds aan het verbeteren, en hopelijk kan ze dat vasthouden.
Op deze manier is onze "nummer 2" beter dan de Duitse nummer 2, en dan is het nog spannender
Malibu schreef:Salinero's vader is nu in de ring...
P.S. Willen jullie even stoppen nu, heb nu al 4 keer op versturen gedrukt maar er blijven reacties doorkomen :+
_Lotte_ schreef:Cayenne schreef:Dit bied wel perspectieven voor de OS.
Imke is nog steeds aan het verbeteren, en hopelijk kan ze dat vasthouden.
Op deze manier is onze "nummer 2" beter dan de Duitse nummer 2, en dan is het nog spannender
Dan moet NL op de OS kunnen winnen
_Lotte_ schreef:Malibu schreef:Salinero's vader is nu in de ring...
P.S. Willen jullie even stoppen nu, heb nu al 4 keer op versturen gedrukt maar er blijven reacties doorkomen :+
Dat is een andere Salieri