De da die hem naar de eeuwige weiden heeft gestuurd heeft hem opengehaald om te zien of hij wat wijzer kon worden over het waarom hij nu toch nog zo slecht geworden was. De lever was met zwarte vlekken en ook de longen en darmen waren aangetast. Er waren nog andere syptomen die kruiskruid vermoedde
Oh, ik lees het slechte nieuws nu pas. Dit was wel het laatste wat ik verwacht had. Ik had de indruk dat hij erg aan't opknappen was bij jou, waardoor het nieuws wel hard aankomt. Ik kan me goed voorstellen dat je al erg gehecht was aan hem. Hij had ook zoveel zorg nodig, waardoor je al snel een band krijgt.
Het is wellicht een schamele troost, maar je hebt echt gedaan wat je kon. En de laatste weken zullen voor hem wel erg leuk geweest zijn.
Jezus, wat is dit vervelend zeg! Ook ik las elke keer dit topic bij en vond het mooi om te zien dat hij al levendiger werd enzo.. Je hebt super je best gedaan en ik vind het erg leuk dat je hem de laatste weken nog een fijne tijd hebt gegeven!
wat een triest einde van een verhaal waar van we allemaal hoopte dat het goed zou aflopen. heel veel sterkte
en hoe triest ook wat goed van je DA dat hij Poeka onderzocht heeft om de ooraak te achter halen. het toond eens te meer aan dat dat rot kruid met alle macht moet worden bestreden
savath heel veel sterkte!! je hetb echt goed voor hem gezorgd en ik weet zeker dat hij heel gelukkig was bij jou. heb vaak meeglezen in dit topic en heb bewondering voor je wat je hebt gedaan.
Heb dit topic gevolgt. zit hier met tranen in mijn ogen vind het echt erg. maar je hebt hem nog een fijne tijd gegeven, veel liefde dat geloof ik zeker veel stertke toegewenst!! Xx..
Bedankt voor jullie steun betuigingen. Ergens ben ik blij dat ik hem nog enkele mooie maanden heb kunnen geven,anderzijds de vraag waarom het nauw zo fataal moest zijn.
Waar ik dus wel vrede mee heb is het feit dat ik de kans heb gekregen hem er bovenop te helpen. In de eeuwige groene paardenweides zal hij het naar zijn zin hebben.
Heel veel sterkte.. dat het voor Poeka zo moest aflopen.. Jij hebt je best gedaan! Jij hebt ervoor gezorgd dat hij lekker de wei op kon. Hij heeft het vast mooi gehad deze laatste maanden. Heel veel sterkte..
Ik ga straks nog een laatste foto plaatsen,van poeka en poekie samen in de paddok. Hij had de dag vor zijn dood leuk met poekie in de paddok gestaan,ik vond het geen waw foto,maar vind die van de twins zoals we hier zeiden wel mooi om als laatste foto te gebruiken. Straks plaats ik hem neer.Moet hem nog uploaden.
Jeetje,wat een triest verhaal... Hij was zo aan het opknappen..maar helaas mocht het niet baten. Super dat je hem alsnog een kans gegeven had,en knap dat je de uiteindelijke moeilijke beslissing hebt gemaakt...Sterkte