Achterhoekse Paardedagen 2007. Wie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flora

Re: Achterhoekse Paardedagen 2007. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:28

ik ben zaterdagavond ook geweest, haha lekker lomp in die tent,
maar reuze gezellig Vork

en ik miste ook de ruiters, niet dat ik die zou herkennen, de mensen
die ik gesproken heb, hadden niks met paarden en kwamen uit zevenaar, duiven
die kant op

maar ik heb me wel vermaakt daarbinnen Knipoog Clown

pippie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 21:50

Jah ik reed ook in het M1, ik heb inderdaad ook 2 uur (als het niet langer is) op me paard gezeten, om weer helemaal terug naar stal te stappen en weer af te zadelen om vervolgens een half uur later weer alles erop te leggen vond ik ook zowat. Maar wat een gedoe inderdaad.... maar goed daar kon ook niemand wat aan doen... (jammer van de regen alleen)

Feest in de tent zaterdagavond was idd wel lachen maar mijn god wat een boeren, wij waren druk opzoek naar mensen met roze bandjes maar die waren ver te zoeken, maar ach ik heb me prima vermaakt!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 20:53

Michelle85 schreef:
_Madelon schreef:

Maar gezellig was het wel zaterdagavond. Haha!

Heb jou nog gezien trouwens, je ging voor mij onder de "poort" door maandagochtend.

Nou ik was maandagochtend niet in een goede bui Boos! Wat een stelletje mutsen daar in die M1 zeg. Het was al een uur uitgelopen doordat de jury's te laat waren, maar er waren een paar Achterhoekse 'amazones' die bang waren niet aan de beurt te komen! En voordringen daar, terwijl ik gewoon nog op het losrijterrein was, want ja de ring was nog niet leeg. Uiteindelijk na 2 uur op het paard te hebben gezeten, mocht ik dus eindelijk mijn 2e proefje starten. En dat brave beest liep ook nog een redelijke proef Ach gut
De organisatie kan hier natuurlijk verder weinig aan doen, maar ik had dit nog nooit meegemaakt.

Ja, je klonk idd niet erg vrolijk. Groot gelijk had je.

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 23:27

@Madelon: Ik was inderdaad niet in een beste bui! Volgend jaar maar gewoon weer in het Z, maar dan met de Vos Clown
@VeryWell: Ja ik zit niet iedere dag op bokt! Sommige bokkers leven geloof ik van bokt, maar er zijn echt andere dingen dan een computer Vork

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 06:43

Michelle85 schreef:
Nou ik was maandagochtend niet in een goede bui Boos! Wat een stelletje mutsen daar in die M1 zeg. Het was al een uur uitgelopen doordat de jury's te laat waren, maar er waren een paar Achterhoekse 'amazones' die bang waren niet aan de beurt te komen! En voordringen daar, terwijl ik gewoon nog op het losrijterrein was, want ja de ring was nog niet leeg. Uiteindelijk na 2 uur op het paard te hebben gezeten, mocht ik dus eindelijk mijn 2e proefje starten. En dat brave beest liep ook nog een redelijke proef Ach gut
De organisatie kan hier natuurlijk verder weinig aan doen, maar ik had dit nog nooit meegemaakt.

Jezus wat belachelijk. Dat heb ik ook nog nooit meegemaakt, hoop ik ook nooit mee te gáán maken. 'T arme beest, 2 uur.. En hoezo niet aan de beurt komen? Slaat totaal nergens op.. Maarja, dit soort dingen hou je toch niet tegen. Wat gebeurt dat gebeurt. Ik kan me wel goed indenken hoe jij je gevoeld hebt meisie.. Echt ontzettend balen. Hoeveel punten had je nog in je 2de proef? Lachen

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 13:07

Ik vond het gewoon schandalig Boos! Maar had wel een wptje Haha!

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 13:50

Michelle85 schreef:

Oké dan, netjes! Vind het knap van je pony dat ie dat nog heeft uit weten te houden.. Ach gut Ik heb er een tijdje terug ook meer dan een uur op gezeten met een zon van bijna 30 graden. Ze hadden de verkeerde proef doorgegeven aan de jury, lekker is dat.. 'T arme dier kon echt niet meer.. Tot mijn grote verbazing werd ik nog eerste met 66,84%.. Duivel Dat was wel een verrassing, maar blijf het l*llig vinden..

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 15:07

charlieb0y schreef:
Michelle85 schreef:

Oké dan, netjes! Vind het knap van je pony dat ie dat nog heeft uit weten te houden.. Ach gut Ik heb er een tijdje terug ook meer dan een uur op gezeten met een zon van bijna 30 graden. Ze hadden de verkeerde proef doorgegeven aan de jury, lekker is dat.. 'T arme dier kon echt niet meer.. Tot mijn grote verbazing werd ik nog eerste met 66,84%.. Duivel Dat was wel een verrassing, maar blijf het l*llig vinden..

Ik rij al heel lang geen pony meer Vork Ik zat een reuze vos van 1.75 m! Maar het blijft jammer van de andere ruiters die het je op die manier onmogelijk maken om lekker te rijden Haha! Gelukkig kon ik het in de proef van me afzetten en dan rij je toch nog winst Bloos

EsmeeF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:44

Oh neem me niet kwalijk, haha Clown Achja, of het nou bij de pony's of bij de paarden is, het is gewoon belachelijk.. Daar zijn we 't algemeen over eens Knipoog Als je de bak dan eenmaal voor je alleen hebt en een show mag weggeven voor de jury moet je die kans gewoon zo goed mogelijk grijpen en lekker genieten van de band met jou en je paard Lachen Dat is gewoon een geweldig gevoel. Schijnbaar heb je dat ondanks alle spanning toch goed gedaan, petje af hoor!