maar reuze gezellig
en ik miste ook de ruiters, niet dat ik die zou herkennen, de mensen
die ik gesproken heb, hadden niks met paarden en kwamen uit zevenaar, duiven
die kant op
maar ik heb me wel vermaakt daarbinnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Michelle85 schreef:_Madelon schreef:
Maar gezellig was het wel zaterdagavond.
Heb jou nog gezien trouwens, je ging voor mij onder de "poort" door maandagochtend.
Nou ik was maandagochtend niet in een goede buiWat een stelletje mutsen daar in die M1 zeg. Het was al een uur uitgelopen doordat de jury's te laat waren, maar er waren een paar Achterhoekse 'amazones' die bang waren niet aan de beurt te komen! En voordringen daar, terwijl ik gewoon nog op het losrijterrein was, want ja de ring was nog niet leeg. Uiteindelijk na 2 uur op het paard te hebben gezeten, mocht ik dus eindelijk mijn 2e proefje starten. En dat brave beest liep ook nog een redelijke proef
De organisatie kan hier natuurlijk verder weinig aan doen, maar ik had dit nog nooit meegemaakt.
Michelle85 schreef:Nou ik was maandagochtend niet in een goede buiWat een stelletje mutsen daar in die M1 zeg. Het was al een uur uitgelopen doordat de jury's te laat waren, maar er waren een paar Achterhoekse 'amazones' die bang waren niet aan de beurt te komen! En voordringen daar, terwijl ik gewoon nog op het losrijterrein was, want ja de ring was nog niet leeg. Uiteindelijk na 2 uur op het paard te hebben gezeten, mocht ik dus eindelijk mijn 2e proefje starten. En dat brave beest liep ook nog een redelijke proef
De organisatie kan hier natuurlijk verder weinig aan doen, maar ik had dit nog nooit meegemaakt.
Maar had wel een wptje
Michelle85 schreef:Ik vond het gewoon schandaligMaar had wel een wptje
Ik heb er een tijdje terug ook meer dan een uur op gezeten met een zon van bijna 30 graden. Ze hadden de verkeerde proef doorgegeven aan de jury, lekker is dat.. 'T arme dier kon echt niet meer.. Tot mijn grote verbazing werd ik nog eerste met 66,84%..
Dat was wel een verrassing, maar blijf het l*llig vinden.. charlieb0y schreef:Michelle85 schreef:Ik vond het gewoon schandaligMaar had wel een wptje
Oké dan, netjes! Vind het knap van je pony dat ie dat nog heeft uit weten te houden..Ik heb er een tijdje terug ook meer dan een uur op gezeten met een zon van bijna 30 graden. Ze hadden de verkeerde proef doorgegeven aan de jury, lekker is dat.. 'T arme dier kon echt niet meer.. Tot mijn grote verbazing werd ik nog eerste met 66,84%..
Dat was wel een verrassing, maar blijf het l*llig vinden..
Ik zat een reuze vos van 1.75 m! Maar het blijft jammer van de andere ruiters die het je op die manier onmogelijk maken om lekker te rijden
Gelukkig kon ik het in de proef van me afzetten en dan rij je toch nog winst
Achja, of het nou bij de pony's of bij de paarden is, het is gewoon belachelijk.. Daar zijn we 't algemeen over eens
Als je de bak dan eenmaal voor je alleen hebt en een show mag weggeven voor de jury moet je die kans gewoon zo goed mogelijk grijpen en lekker genieten van de band met jou en je paard
Dat is gewoon een geweldig gevoel. Schijnbaar heb je dat ondanks alle spanning toch goed gedaan, petje af hoor!