Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vera23 schreef:zijn dat alle foto s jav die we gemaakt hebben nee toch...
nog veel meer
ik zal ze wel op een cd-tje branden voor je. waren er iets van 100, maar de ene wat beter dan de andere. en een zooitje van andré op ukaat, maar die wou ik niet zo op bokt gooien. Als ik alles in mijnalbum moest laden duurde het wat lang
vandaar een selectie
haha

vera23 schreef:ja echt goed man !!

dus beweging zat...
Javayo schreef:ja leuk, die stomme batterij ook toen
ja, inderdaad...... wil nu al wel naar volum terug, ik heb de smaak te pakken met dat trainen na die week en de wedstrijd van gister. zit nog op een roze wolk van die 190
tomcat701 schreef:fannetje schreef:nou nee, nog niet, en moet morgenvroeg om 9.10uur wedstrijd rijden, zal wat worden, ben nogsteeds bek af, maar Gullit wie ben jij dan? kan het niet duidelijk zien op de foto. Idd Barbie ben heelhuids thuisgekomen, maar wel vlakbij blikseminslag gehad, was nog geem km verder, was die studentenflat die op tv was, gelukkig niet bij ons op stal, maar kon de ontploffing van de gastanks goed horen hoor, jeetje wat een knallen zeg. Gelukkig dat er niemand gewond is geraakt.
Dat is marleen!
Je weet wel die het altijd gedaan heeft...maar dan echt!
degene die het echt deed vergeten we natuurlijk niet
fannetje schreef:waar vind ik die foto´s van ons kamp, heb zo een beetje de hele site doorzocht maar niks gevonden, help!!!
helaas hebben ze niet alle foto's erop geplaatst... mijn foto staat er in ieder geval niet tussen. ik heb wel een groepsfoto gevonden. en van vera met ukaat ook eentje