mariekie schreef:Ik heb me voorgenomen een x bedarg aan geld mee te nemen voordat ik mn halve salaris verbras![]()
Leer me zelf kennen

Mijn pinpas geef ik aan mijn vriend. Die mag hij bewaren.. En niet afgeven voordat we terug thuis zijn.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mariekie schreef:Ik heb me voorgenomen een x bedarg aan geld mee te nemen voordat ik mn halve salaris verbras![]()
Leer me zelf kennen
C_hristel schreef:De site van Equitana zelf is ook in het Nederlands. gelukkig maarwant mijn duits is ook niet veel
casperrr schreef:C_hristel schreef:De site van Equitana zelf is ook in het Nederlands. gelukkig maarwant mijn duits is ook niet veel
dat gaat nog leuk worden a.s zaterdag, aangezien die van mij ook niet al te best is
Sita_ schreef:Ik had hetzelfde idee.. Ik pin een x bedrag.. En dat neem ik mee..
Mijn pinpas geef ik aan mijn vriend. Die mag hij bewaren.. En niet afgeven voordat we terug thuis zijn.
mariekie schreef:Wil nog steeds een mooi eskadron halster met bont.
Maar hopen dat ze ze daar niet hebben![]()
Charret schreef:Misschien dat het al eerder is gevraagd, maar kan het niet zo snel terug vinden.. Kun je ook bij de stands pinnen of ben ik genoodzaakt heel veel geld op zak mee te nemen?
Scum schreef:Ik ga vooral naar bodems kijken. Wij hebben er dringend een nieuwe nodig!
Charret schreef:Misschien dat het al eerder is gevraagd, maar kan het niet zo snel terug vinden.. Kun je ook bij de stands pinnen of ben ik genoodzaakt heel veel geld op zak mee te nemen?
casperrr schreef:Scum schreef:Ik ga vooral naar bodems kijken. Wij hebben er dringend een nieuwe nodig!
je bedoelt bodems voor een rijbak? Wij hebben een Agterberg bodem, zeer goede kwaliteit!