trouwens, worden jullie al gek van me?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

estherL schreef:Ik ga ook al op maandag zodat ze ff kunnen wennen ja... mag je dan S'avonds bijvoorbeeld daar gewoon even wat losrijden of mag dat niet?
cardy schreef:Lissy: Von had t al gevonden
trouwens, worden jullie al gek van me?

cardy schreef:@ Von: haha gelukkig maar
@ LadyLuna: Dat is wel jammer ja, ik heb het geluk dat ik bezig ben met me eindexamen en in mei al klaar ben
Als ze het nou een paar weken eerder of later hadden ingepland
):Von schreef:estherL schreef:Ik ga ook al op maandag zodat ze ff kunnen wennen ja... mag je dan S'avonds bijvoorbeeld daar gewoon even wat losrijden of mag dat niet?
Ja hoor, dat mag. Wij gaan ook altijd al eerder en dan maandag overdag gewoon naar het losrijterrein.
sweetlovely schreef:Ok leuk naat ik wil wel mee hoor als er niet meer zoveel gezeik is enzo!! Lkkr met die fellow mee;)
cardy schreef:ik twijfel toch of ik mee ga doen... want het is best wel veel geld, om me trailer te stallen kom ik al op meer dan 100euro..
Hey Marcato ga jij ook?
cardy schreef:ik twijfel toch of ik mee ga doen... want het is best wel veel geld, om me trailer te stallen kom ik al op meer dan 100euro..
Hey Marcato ga jij ook?

cardy schreef:.. ik ga 2 weken daarna wel op vakantie met me paard
ik wel iig!