Cyntje schreef:Borrie waar zijn al je fotos?
he rustig he haha ga er vandaag mee aan de slag. moest gister met de sinterklaas optocht mee en schrijven bij een wedstrijd.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cyntje schreef:Borrie waar zijn al je fotos?
Citaat:Heb me alleen wel gruwelijk zitten irriteren aan de persoon op 1 van die arabo friezen. Als je je benen niet stil kan houden moet je geen sporen dragen, of geen shows rijden.
Erg jammer dat er altijd wel zoiets te zien is.
stef schreef:Hier ook iemand die poffertjes als ontbijt had
Vond de show met het 4span haflingers (cq hongaarse post) geweldig!
Heb me alleen wel gruwelijk zitten irriteren aan de persoon op 1 van die arabo friezen. Als je je benen niet stil kan houden moet je geen sporen dragen, of geen shows rijden.
Erg jammer dat er altijd wel zoiets te zien is.
Ook erg jammer met de menclinic dat het paardje van "vivian" helemaal over de zeik ging en de wagen helemaal verboog.
Heb zelf een dergelijk ongeluk gehad en zat dus met een dejavu op de tribune
ArabianRanch schreef:
Ik vind heel vaak dit soort shows geen promotie voor het arabische ras. Eén grote warboel, chaos.
Ik moet zeggen dat het wel knap is van Fajah op Dosator te blijven zitten.
Het wordt tijd dat er eens een goed showteam komt met rustige combinaties, die het arabische ras goed vertegenwoordigendaar schort het op dit moment echt aan !
stef schreef:ArabianRanch schreef:
Ik vind heel vaak dit soort shows geen promotie voor het arabische ras. Eén grote warboel, chaos.
Ik moet zeggen dat het wel knap is van Fajah op Dosator te blijven zitten.
Het wordt tijd dat er eens een goed showteam komt met rustige combinaties, die het arabische ras goed vertegenwoordigendaar schort het op dit moment echt aan !
Zondag middag liepen er 2 aangespannen hengsten in de kleine ring. Weereens wat anders dat de felle arabier die altijd benadrukt wordt.
geen snel gejakker, maar 2 keurig ingespannen paarden die keurig beheerst hun rondje lopen!
Complimenten!
Intervarno schreef:Ja inderdaad! Die set heb ik gekochtVond hem gaaf! En nog een zwart fluwelen dekje
Sorriso schreef:
Die Rocky Mountain was idd gaaf, dan val je pas op!
René schreef:vond het wel grappig dat bij de arabofriesen door de omroep werd gezegd dat integenstelling tot de Friezen zij zonder sporen en zweep te rijden zijn.(koele kikkers).
stef schreef:Sorriso schreef:
Die Rocky Mountain was idd gaaf, dan val je pas op!
Ik vond het idd een gaaf paard. Ik ben even kwijt of het nu een gangenpaard is of niet... vond hem niet helemaal lekker lopen.
Vond het ook erg jammer dat ze een paard van 22 maanden (nog geeneens 2 dus) met een hengstenbit gaan longeren, maar daar zal ik wel weer een zeikerd in zijn.