Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_thunder_ schreef:Ik rij dit jaar ook mee met de pavo cup. In veghel rij ik met met de een 5-jarige hengst (ferro x farmer). En in exlo rij ik mee met een vierjarige ruin (rhodium x goodtimes) en een vierjarige merrie (rousseau x ubis).
rijd ook mee met een 5jarige...(merrie dus zit iig niet bij jou in de ring denk ik haha)
asjemenou schreef:Ik zou het ook niet doen, je paard heeft ervaring genoeg, dus ik zou hem zo fris mogelijk de ring in rijden!
Liever een beetje fris (tenzij die gaat bokken of zo) dan te braaf!
) voor die dressuurproef..nico1982 schreef:vraagje: ik lees net in de competentie bepalingen op de site van KWPN, dat je hoofdstelnummer moet dragen en dat je met een dekje moet rijden dat niet onder/achter je zadel uitsteekt??? klopt dit, of rijdt iedereen wel gewoon met zijn/haar dressuur/wedstrijd dekje???
en voor diegenen die eerder mee hebben gereden, ga je je paard fanatiek losrijden of een kwartiertje/half uurtje vantevoren erop, wat doen jullie?
en die hoofdstelnummers, die krijg je op de dag zelf?
sorry voor de vele vragen, ik heb nog niet eerder meegedaan

Pasha schreef:Ja maja.. het is toch opengesteld voor iedereen, en idd als je dat stukje las dan moet je wel bijna ZZ rijden ofzo..
Nee even zonder gekheid, maar moest wel lachen want er stond ook zo een x tussen van uh, ik weet het niet meer precies, vorige week gelezen..
Maar het ging in iedergeval over hengsten.. en toen later zeiden ze als het in iedergeval een hengst is.. maar dat kwam op mij zo over van.. dat is alleen wat ze zoeken 4/5jarige dressuurhengsten..
Beetje wazig ma misschien herkent iemand het stuk..
En er zijn er misschien zat, die er eigenlijk niets hebben te zoeken.. Maar als het opengesteld is voor iedereen met een 4/5 jarige dan is dat toch niet zo gek? Dan moeten ze maar een eis aan leggen van de 5-jarige moeten minimaal M lopen.. maar dat willen ze dan ook niet..
Ik vind het soms een beetje tegenstrijdig ze zoeken jonge talenten.. en daar verwachten ze dan al aardig wat van.. en tegelijker tijd kwam er zo'n regel van 5 jarige mogen niet in het Z lopen want dat is te zwaar.. maar als je dan ziet hoe sommige 5 jarigen door de pavo heen sjouwen...
nico1982 schreef:en wat heb je toen gedaan.... kartonnetje en watervaste stift?

ditchie schreef:Jammer, maar ik geef je gelijk. Ik zou ook echt alleen mee doen als je paard er goed voor staat om mee te rijden.
Ik vind het ook vooral een manier om je paard in de picture te rijden. En dat kan ook in negatieve zin wanneer je een minder goed voorkomen hebt.
Houd weer heel wat praatjes tegen
!!!