Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BasjeGuwrl schreef:Wat een geweldige muziek van die Christian Pläge, helemaal mijn smaak!
Stennisje schreef:En Eurosport!!
Even de wokkels pakken.
BasjeGuwrl schreef:Wat een geweldige muziek van die Christian Pläge, helemaal mijn smaak!
Juultj schreef:Ik ga om half 10 naar boven en klaar zitten voor Imke.
Ik vind dit nog gezellig dan in mijn eentje boven tv kijken.
benangelique schreef:BasjeGuwrl schreef:Wat een geweldige muziek van die Christian Pläge, helemaal mijn smaak!
meen je dat nou? het is weer zo braaf allemaal. vind het ook een rommelig geheel en niet altijd bij het paard en de oefening passen.
terorita schreef:in de slomotion is wel duidelijk te zien dat ie aardig inwerkt met zijn handen(vindt ik)
Anne_GTI schreef:bier? Breezer? Ik zit nog aan de koffie met moorkopsoesjes, loop ik een ronde achter ofzo?
Anne_GTI schreef:bier? Breezer? Ik zit nog aan de koffie met moorkopsoesjes, loop ik een ronde achter ofzo?
terorita schreef:Anne_GTI schreef:bier? Breezer? Ik zit nog aan de koffie met moorkopsoesjes, loop ik een ronde achter ofzo?
Yep bij mij na 8 uur geen koffie meer maar rosé smaakt een moorkopsoesje ook bij hoor
BasjeGuwrl schreef:Ik ga beneden kijken, eurosport gaat zometeen uitzenden.