Volgens mij heeft mijn instructeur Dirk nogal bang gemaakt vrijdag
met zijn opmerking over jouw kur! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
met zijn opmerking over jouw kur! 

Gitta1977 schreef:http://i83.photobucket.com/albums/j306/ ... Paddox.jpg
Paddox!! Niet zo'n leuke clinic, maar wel een leuk paard...
lindaantje schreef:nou we hebben vandaag alles geprobeerd en bijna iedereen gesproken die maar iets met de knhs te maken had maar het mocht allemaal niet baten.. ergens ver weg in de regelementen moet staan dat die stempel erop moet staan.. al heb ik het nog steeds niet letterlijk gevonden..
we konden zelfs de stempel nog gaan halen bij het kwpn vanmiddag, maar zelfs met die stempel wilde ze het niet meer terugdraaien. hij moest erop staan op het moment van de controle en als ik hem 2 uur later kon laten zien was het te laat.
[/quote]Gitta1977 schreef:
Kampioen ZII
Kampioen ZI
Paddox!! Niet zo'n leuke clinic, maar wel een leuk paard...
Lynne81 schreef:IK ben Nederlands kampioen!!! haha stond al vermeld geloof ik.. Ben echt super blij!!!!![]()
Iedereen die in de prijzen zijn gevallen.. GEFELICITEERD!!
![]()

pros_zero schreef:is er iemand trouwens die wel zo'n stempel heeft? misschien dat diegene hem even in kan scannen ofzo, want ik wil wel graag weten hoe dat eruit ziet en wil ik ook graag zo'n stempeltje willen hebben.
gabyfedde schreef:pros_zero schreef:is er iemand trouwens die wel zo'n stempel heeft? misschien dat diegene hem even in kan scannen ofzo, want ik wil wel graag weten hoe dat eruit ziet en wil ik ook graag zo'n stempeltje willen hebben.
Mn scanner doet het niet. Maar het is een rode stempel van het KWPN in mijn geval. Over de sticker met chipnummer heen.