De paardenbal! Viel me 100% mee hoe hij reageerde. Ik heb hem vanaf het begin aangemoedigd dat als hij iets eng vindt hij er naar toe moet en het aan moet raken.. mooi om te zien dat dit zijn eerste reactie dan ook was. Na een paar keer aanraken (ook met zijn benen!!!) Heb ik hem alleen gelaten, maar toen ik weg was merkte ik wel dat hij het veel spannender vond. Snuiven en snurken.. Mooi om te zien dat hij mij zo vertrouwt!
Wat is het heerlijk om jullie te volgen! Zo relaxed en vol vertrouwen
pien_2010
Geplaatst: 10-06-21 19:23
Captain schreef:
Nee daar ben ik niet bang voor, kan net zo goed gebeuren als hij zich verstapt in zijn paddock oid. Nu speelt hij er ook (nog) niet zelf mee..
Klopt!
Captain
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-21 16:13
Wat heb ik een heerlijke dag gehad vandaag! Voor zijn paddock ligt een strook gras, daar heeft hij al een aantal keer aan de hand staan grazen. Vandaag, na het werken (wat echt weer super goed ging) heb ik hem daar neergezet en ben er met een stoel naast gaan zitten. Hij heeft anderhalf uur staan grazen. Keek op, ik zag dat het zo goed was.
Hij liep naar zijn paddock en ging er in staan zo van: 'hey ik krijg nog slobber toch?' Dus z'n bakje gegeven en toen ik wegging stond hij te slapen.
Hij is er 2.5 week nu (zo kort nog maar, voelt veeeeel langer) maar echt zoooo relaxed vandaag.. Prachtig dat hij zelf aangaf dat het goed was. Wat een heerlijk dier!!
Laatst bijgewerkt door Captain op 11-06-21 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee, pas toen hij op transport ging kon hij wat grazen want toen kreeg ik een appje 'hij lust gras!'
Dus daarom rustig aan de hand opgebouwd en pas 's avonds of 's middags ivm de suikers in het gras. Aan het begin had hij de rust ook niet.. was het een hapje en weer lopen. Maar nu heerlijk staan grazen. Voelt zó goed om hem dit te kunnen geven. Echt paard zijn!