Fijn dat je daar een warme dag voor gekozen hebt Ze vindt die straal wel lollig om mee te spelen, of niet?
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-23 07:30
Het is echt een heel fijn paard ja , toch weer een heel ander karakter dan haar moeder (dat is ook een fijn paard maar anders). Het enige dat met Elonia nog een dingetje is, is dat als ze echt bang is, ze er vandoor gaat en je houdt er niks aan dan . Niet kilometers ver, maar ze trekt zich wel echt los dan. Moeten we aan werken in het vertrouwen.
Prrr bang voor water is ze niet en een hapje water is lekker, maar dat dat spul ook aan je lijf moet is wel een beetje gek. Ik zou ze nooit met koud weer met koud water afspoelen hoor, dan pak ik wel een emmertje lauw water als het echt moet . Aangezien Elonia schimmel is, kan ze daar maar beter alvast aan wennen.
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-23 14:33
Ze wordt echt steeds mooier van model (en steeds witter). Ik kan me er erg op verheugen om hier straks mee aan de slag te mogen gaan
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-23 16:14
inmiddels heeft ze haar eerste voorzichtige stapjes aan de longe gemaakt. Vandaag voor de tweede keer eraan en nu de eerste drafpasjes gemaakt.
Dat zou heel best kunnen karijn. Ze toont nog niet heel duidelijk hengstig verder.
Gisteren even weer het trailerladen meegepakt. Ze loopt de laadklep nog een beetje klungelig op, maar heel braaf 2x helemaal naar binnen. Volgende keer maar eens oefenen dat de klep dicht gaat.