Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kabayo schreef:roekes schreef:De kleine kniehoge zwart bonte pony was graatmager en volgens de verkoper 10 maand oud. Hij is verkocht voor 950 euro aan iemand die hem wou opknappen. Ik vind het een gevalletje opgelicht en heb dat ook tegen de koper gezegd...
Sorry... maar wie ben jij om daar wat van te zeggenVind dat ronduit erg brutaal als ik dat mag zeggen... De koper mag zoveel vragen wat ie wil en een gek mag er zoveel voor geven als die wil. Ga je ook naar de verkoper van totilas die voor een paar miljoen kreupel is verkocht?
Joolien schreef:sanso schreef:Het zou bijna een zeldzame zijn als die geen CPL heeft.
Erg leuk dier, veel plezier ermee!
Klopt, ik kan beter zeggen of hij het 'nog niet' heeft.
Ik snap ook niet dat je met PRE's naar een markt gaat, dan moet er haast iets aan mankeren. Er is volgens mij genoeg markt voor.
Kabayo schreef:Froukje schreef:Maar de markt is nou eenmaal geen marktplaats, dat is het nou juist.
Precies. Toch mooi dat die handelaar wat verdiend heeft. Waarom moet je overal iets van zeggen? Is dat de norm tegenwoordig?
laauraax schreef:Ik had een heeeel leuk veulen gezien maar was helaas al verkocht toen ik terugkwam..
[ [url=m/9V396S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uiteindelijk heeft een vriendin van mij deze Belg gekocht! Heb zelf niks met Belgen maar haar moeder heeft altijd al een Belg gewilt en was meteen verkocht. Maar wat een lieverd is dat zeg!
[ [url=m/xEvJUR.jpg]Afbeelding[/url] ]
mvdbijl schreef:Anoniem schreef:Voor een mini mini paardje die achter heel week gekoot stond vroegen ze 975 euro.
Die was een half jaar oud, zeiden ze.
Ik had nog nooit zo'n kleintje gezien.
Die met een paar in een hokje stond? Die was niet week gekoot, losse knietjes, helemaal vergroeit al..
jolandje schreef:ik vond op een paar zielige dieren na , de rest er eigenlijk behoorlijk goed uitzien, het was druk maar niet té druk, echt heel gezellig, ik heb niks gekocht maar wel wat foto's gemaakt![]()
[ [url=m/O6wsSR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T0bhcB.jpg]Afbeelding[/url] ]
*knip*
Kaus schreef:jolandje schreef:ik vond op een paar zielige dieren na , de rest er eigenlijk behoorlijk goed uitzien, het was druk maar niet té druk, echt heel gezellig, ik heb niks gekocht maar wel wat foto's gemaakt![]()
[ [url=m/O6wsSR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T0bhcB.jpg]Afbeelding[/url] ]
*knip*
Oef, als ik gegaan was had die tweede bont bruine hier in de tuin gestaan![]()
ellepel schreef:Ik heb ook nog wat foto's
[ [url=m/bwRaSU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een van de 2 zorse die ik heb gezien
Meisje er steeds op beetje jammer,maar goed zo gaat dat.
[ [url=m/iGFK9I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk dier
[ [url=m/b78Naj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ontzettend veel shetjes dit jaar.
No wel melding gemaakt van een aantal die echt te kort vaststonden.
Toen we later langs liepen stonden ze met langer touw.
En heb even staan twijfelen bij deze
[ [url=m/I9b2ZL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toch wel erg schraal deze merrie.
En nog een
[ [url=m/DRG7kz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder veel stress gezien bij de paarden,vind ze ook wel ontzettend hutje mutje naast elkaar staan
mvdbijl schreef:[naam] schreef:Voor een mini mini paardje die achter heel week gekoot stond vroegen ze 975 euro.
Die was een half jaar oud, zeiden ze.
Ik had nog nooit zo'n kleintje gezien.
Die met een paar in een hokje stond? Die was niet week gekoot, losse knietjes, helemaal vergroeit al..