Eilinora schreef:Nog een dwerg
[img]m/db4XQn.jpg[]
Wij hebben nog gevraagd wat deze moest kosten: 1900

De Champagne PRE ook gezien, prachtbeest qua kleur

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eline_S_S schreef:Ik ben echt ontzettend blij dat Pitha toch nog een goed plekje heeft gekregen! Ik was bang dat ze naar de slacht zou gaan, maar kreeg toen te horen dat ze niet geschikt was voor humane consumptie. Ik was voor een seconde gerust gesteld, want toen werd mij verteld dat ze dan op export naar een dierentuin zou gaan. Schieten, in stukjes hakken en naar de leeuwen..Als dat echt nog haar enige optie zou zijn geweest had ik haar zelf gekocht, maar dat zou financieel erg krap zijn geworden (qua onderhoud).. Er viel dus een enorme last van mijn schouders toen ze werd opgehaald. Kon wel huilen zo blij was ik voor haar
Eline_S_S schreef:Ik ben echt ontzettend blij dat Pitha toch nog een goed plekje heeft gekregen! Ik was bang dat ze naar de slacht zou gaan, maar kreeg toen te horen dat ze niet geschikt was voor humane consumptie. Ik was voor een seconde gerust gesteld, want toen werd mij verteld dat ze dan op export naar een dierentuin zou gaan. Schieten, in stukjes hakken en naar de leeuwen..Als dat echt nog haar enige optie zou zijn geweest had ik haar zelf gekocht, maar dat zou financieel erg krap zijn geworden (qua onderhoud).. Er viel dus een enorme last van mijn schouders toen ze werd opgehaald. Kon wel huilen zo blij was ik voor haar
Edit: die champagne bonte wouden ze 20.000 voor
lrm schreef:Zo wij zijn weer onderweg naar huis. Leeg dat was ook de bedoeling omdat we echt schreeuwend te kort aan stallen en tijd hebben. Eentje verkocht een brave D pony eigenlijk snapte ik niet dat er niet eerder iemand voor kwam. Zo'n leuk beestje maar wel normaal donkerbruin.
Verder de markt echt vooruitgang geboekt joh. Ruim opgezet overal voer en water echt lekker!
De paarden en ponys waren echt schreeuwend duur. Schimmel D van 10 jaar 2750 een 12 jarige bruine D 2400. En dat terwijl ik mijn Dtje voor 1000 heb weg gedaan. Maar wel hele leuke mensen.
Edit: die champagne bonte wouden ze 20.000 voor
leestmee schreef:Paard zoekt baas was kennelijk ook op de markt aanwezig.
Op hun Facebook lieten ze 2 shetjes zien die ze daar gekocht hadden.
En natuurlijk compleet verwaarloosd dit dat.
En al die pennyvolgers boos op de markt natuurlijk.
Echt he die eigenaren van paard zoekt baas zijn zelf ook een stelletje penny's