Bellatrix schreef:
hebben jullie ook foto's gemaakt van mijn aanspanning in tandem?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IMG_1310 by Marlies Trap, on Flickr Bellatrix schreef:Jij reed voor mij langs maar te dichtbij om foto's te schieten helaas...
Heb wel deze kunnen maken...misschien ook een Bokker?
[ Afbeelding ]IMG_1310 by Marlies Trap, on Flickr
marina62 schreef:Bellatrix schreef:Jij reed voor mij langs maar te dichtbij om foto's te schieten helaas...
Heb wel deze kunnen maken...misschien ook een Bokker?
[ Afbeelding ]IMG_1310 by Marlies Trap, on Flickr
ook nog foto's gemaakt van andere aanspanningen Marlies? Ik reed met twee paarden achter elkaar voor de wagen
Ben benieuwd naar de rest. 
Weet dat hij op de foto is gezet, maar door wie?? Haha! xkathy_love schreef:De 1e foto's staan online!! Ik ben nu bij ongeveer tijdstip 10:30 met een enkele favorite van later op de dag
Ben heel benieuwd hoe de andere foto's gelukt zijn en denk dat ik er ook wel een aantal bij je ga bestellen dan! Ghostattack schreef:xkathy_love schreef:De 1e foto's staan online!! Ik ben nu bij ongeveer tijdstip 10:30 met een enkele favorite van later op de dag
In hoeverre mogen de foto's die je op FB hebt geplaatst gebruikt worden? Als in, mag ik hem op mijn eigen Facebook zetten (profielfoto oid) of op Bokt?Ben heel benieuwd hoe de andere foto's gelukt zijn en denk dat ik er ook wel een aantal bij je ga bestellen dan!
Verder ben je er dan geheel vrij in waar je ze post haha
IwanLuver schreef:xkathy_love schreef:De 1e foto's staan online!! Ik ben nu bij ongeveer tijdstip 10:30 met een enkele favorite van later op de dag
Heb je een linkje??