Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Picasso schreef:Hoe voorspelbaar weer dit... Jouw leven, jouw keuzes Marijke! Je hoeft geen slachtoffer te zijn... Het aanbod van Lizzy is er een uit duizenden! Met beide handen aangrijpen!
Iris82 schreef:Picasso schreef:Hoe voorspelbaar weer dit... Jouw leven, jouw keuzes Marijke! Je hoeft geen slachtoffer te zijn... Het aanbod van Lizzy is er een uit duizenden! Met beide handen aangrijpen!
Soms doen mensen die je echt niet kan begrijpen. Maar hoe dichtbij je ook staat, je staat niet in hun schoenen.
Het zou je sieren om je gewoon terug te trekken in plaats van te sneren in dit topic.
maava schreef:Ts, stop alsjeblieft niet met de paarden omdat je vriend dat wil. Verkoop harley en ga op een manege/zoek een verzorgpaard. Maar alsjeblieft laat je geen voetveeg zijn voor je vriend.
Art_Ificious schreef:Ik ben dan misschien minder gelukkig maar dat maakt misschien wel mijn vriend gelukkiger.
Ja ik cijfer mezelf altijd weg, zo ben ik nu eenmaal.
Tevens heb ik al vaker aan verkopen gedacht hoor. Niet omwille van ruzies, maar dan wel omwille van alle kritiek die ik kreeg.
Storm2009 schreef:Lieve TS
Dit is dus niet aanvallen bedoeld maar met oprechte bezorgdheid. Kan het zijn dat je wat impulsief handelt soms?
Ik bedoel dit dus echt als interesse/vraag/eye opener en niet als kritiek. Ik zie gewoon een patroon van je paard rust geven ivm knie, ineens toch veel willen, niet in de kudde, wel in de kudde, paard verkopen, niet verkopen. Ik vind het zorgelijk hoe snel je je beslissingen wijzigt.
Nogmaals, om je vriend je paard verkopen is echt een hele slechte reden en goed dat je de advertentie hebt gewijzigd en er over nadenkt hoe nu verder. Maar ik wou het je toch even zeggen, een vriendin van me heeft een impulsief compulsieve stoornis (klinkt meteen zo naar...) maar die kwam er ook achter nadat mensen haar inzich gaven in haar patronen. Nu gaat het een stuk beter met haar en heeft ze hier hulpvoor en daardoor meer respect voor zichzelf.
Hoop dat je het goed opvat, het is terechte zorg. En moderators vinden dit vast te offtopic en ik krijg misschien half bokt over me heen, maar het is goed bedoeld.
Liefs
danzzz schreef:Mijn hemel wat douwen jullie allemaal tegen ts. Eerst is ze niet goed voor haar paard en moet ze van alles. Nu is haar vriend niet goed voor haar en moet ze van alles. Bizar. Misschien is het meiske wel heel gelukkig in de situatie waarin ze leeft. Haar keuze.
danzzz schreef:Mijn hemel wat douwen jullie allemaal tegen ts. Eerst is ze niet goed voor haar paard en moet ze van alles. Nu is haar vriend niet goed voor haar en moet ze van alles. Bizar. Misschien is het meiske wel heel gelukkig in de situatie waarin ze leeft. Haar keuze.
Art_Ificious schreef:Bedankt voor alle steun.
Ik heb gisteravond na de theorielessen niks negatiefs gehoord van m'n vriend. Vanmorgen was hij ook vriendelijk.
Ik kan er niet meer aan uit.
De advertentie heb ik ook verwijderd.
Wel gaat Harley de wei op wat goedkoper is en waardoor ik meer tijd vrij heb.
Storm2009 schreef:danzzz schreef:Mijn hemel wat douwen jullie allemaal tegen ts. Eerst is ze niet goed voor haar paard en moet ze van alles. Nu is haar vriend niet goed voor haar en moet ze van alles. Bizar. Misschien is het meiske wel heel gelukkig in de situatie waarin ze leeft. Haar keuze.
Wie ben jij om zo over ons te oordelen. Lees de topics eens door en dan kun je mss een beeld vormen