Mensen die weten of het een beetje doenbaar is in het weekend? ik kan helaas geen andere dag maar zou toch graag gaan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Killed schreef:@Jackytje, Waarschijnlijk ga ik wel gaan, als ik rij mag je wel mee rijdenMoet je enkel nog tot bij mij raken :p
Mensen die weten of het een beetje doenbaar is in het weekend? ik kan helaas geen andere dag maar zou toch graag gaan.
Indy_Mouse_9 schreef:Er zijn een aantal parkeergarages direct rond de Messe. Inrijden is vrij (vaak lange rijen van mensen die aankomen en poppetjes die je in de garage naar de eerste vrije plek leiden), bij uitrijden contant betalen. Ik meen €5. Dat zijn / waren volgens mij P4-6.
P10 is een groot terrein, zoals Bagheera zegt buiten de stad en brengt je met een pendelbus naar de Messe.
Cowgirl schreef:Mijn advies is als je maar 1 dag gaat :
Kom ruim op tijd en parkeer op P10. Dat is echt ideaal.
In de stad bij de Messe is het vaak een gekkenhuis en voor je daar dan geparkeerd bent...
Als daar geen parkeerplek is word je alsnog naar P10 gestuurd, zonde van je tijd.
P10 is echt enorm groot en je kan daar ook gelijk een entree kaart kopen.
Tilmar schreef:Ik ben tot nu toe altijd op zaterdag geweest. Het is wel druk inderdaad. Wij gaan altijd eerst naar boven, naar de winkels. Dat is in de ochtend wel te doen, 's middags wordt het daar wel erg druk en warm.
Dit jaar ga ik zitplaatsen reserveren in de grote hal, kost maar 6 euro pp en dan kan je altijd zitten. Anders moet je in de rij staan om naar binnen te mogen.
Wij gaan trouwens altijd met de trein vanaf Utrecht. Gaat prima!
Enige nadeel vind ik dat je op een vaste tijd terug moet.